Tada een soort van paard. Voor het eerst sinds tijden weer getekend. En het lijkt nergens naar. Maarja hier is hij dan toch: Ik heb ook niet zon goede camera dus hij is niet zo scherp..
Vanaf nu zal ik dit topic elke week van een thema voorzien. Je kunt dus naar mij een pb sturen met een thema dat je leuk vindt of een foto die gebruikt kan worden. In de openingspost zal ik bijhouden welke thema's al geweest zijn.
Het nieuwe thema is: Vrijheidsdressuur
Pumbaa_
Geplaatst: 15-09-11 11:13
ik verklaar mijn eerste Digi als KLAAR! (met een voorbeeld foto van internet) 12 minuten voor het paardje zelf en 3 minuten voor bijhoren de dingetjes .
Er had eigenlijk allang een nieuwe thema moeten zijn, mijn excuses. Echter laat ik dit thema toch nog even een weekje staan, om de mensen die het topic misschien gemist hebben nog een kans te geven.
Damn, heb net er een uit frustratie uit m'n schetsboek gescheurd. Ach, ik verzin er wat op. Leuke uitdagin!
Rachelle_K
Geplaatst: 27-11-11 19:24
wow, lang geleden zeg! ik zal er morgen een paar schetsen en posten, zou zonde zijn als dit topic net als de vorige halverwege ophoud
Naborah
Geplaatst: 10-12-11 19:23
Aangezien dit plat ligt schuif ik mijn geschiedenisboeken even aan de kant om hier wat neer te kunnen zetten.
Nou, zal ik het spits dan maar afbijten? Ben blij, maar onder mijn happy-face verschuilen nogsteeds problemen. Deze tekening weerspiegelt hier wel iets van. Gestopt bij stipt 5:00 minuten, want langer mag het niet duren!
Elanor
Geplaatst: 10-12-11 20:55
Jouw paard is net een wit masker met die zwarte ogen Naborah, beetje eng haast!
Ik zal er ook weer eens eentje tegenaan gooien. Leuk als dit topic weer wat opleeft! Sorry voor de baggerfoto, het wil niet beter. Ietsje meer dan 5 minuten, ik wilde nog even de achtergrond 'rechthoekig' maken.
Inderdaad is de mijne bijna een masker. Zo voel ik mij ook. "Prachtig" van buiten; een doek die over je heen valt en verbergt dat ik binnenin maar leeg, hol, koud, donker ben.
licorne
Geplaatst: 10-12-11 22:42
Dat lijkt wel een muurschildering Elanor! Ik heb ff geen inspiratie, ben uiterst creatief geweest vandaag maar vooral met dingen die met naald en draad moesten worden gefixed...
Ik zat inderdaad te denken aan die oude grotschilderingen Licorne. Zou toch leuk zijn als ze eens zulk 'bewijs' van eenhoorns uit vroegere tijden zouden vinden...