:
gwn met potlood gemaakt...
ik heb geen nieuwe foto maar ik heb `m wat veranderd.
de huid is wat dichter, en bella`s neus niet zo scheef
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar ik vind je kleurgebruik wel erg mooi! €15
maar toch wel €40! En de laatste, vind ik erg mooi. Normaal ben ik erg van details, en deze is juist niet zo detailrijk, maar ik vind hem wel erg mooi. Het oog spreekt echt fantastisch! alleen de hals en de oren vind ik niet zo. De hals lijkt een beetje snel te zijn gemaakt. maar toch €35!
maar ik zou er nu niet zoveel voor over hebben eigenlijk, sorry! 
heathfield schreef:koetje10:
het is de eerste keer dat ik mensen teken
en de eertse keer met kleur
en de eerste keer op zwart papier... haha
bedankt voor je tips!! daar heb ik wat aan!!!
Zwart papier is ook wel erg moeilijk denk ik hoor! daar moet je echt een dikke laag overheen kleuren om het dekkend te krijgen denk ik... Maar goed, zoals ik al zei, ik doe het je niet na 

De nek is wat dun en lang in vergelijking met het hoofd!
Zal wel niet zo super veel zijn, maar dan weet ik in iedergeval een richtlijn! 

De overgang schouder/hals vind ik bij deze helaas minder. Desondanks: 50 euro.
leuk om te zien
50 euro.
ben benieuwd naar meer. Denk wel dat het goed is te bedenken hoe groot je werk is ten opzichte van het papier. Voor nu: 25 euro.
of anders misschien nog wat te egaal/ onduidelijk?
125 euro minstens.
zou hier zo boven de bank mogen
150 euro minstens.

Super tekeningen.
Dat je meer contrast gebruikt dan eerst trekt mij wel aan. Knap dat je bij de haflinger ondanks de donkere vlakken toch nog goed de kleur van het paard weet duidelijk te maken. (Je weet dat het paard niet zwart is, ookal is het donker.) De tekeningen zijn volgens mij nog realistischer dan je vorige werken, maar nog steeds is je eigen stijl heel erg goed terug te herkennen. Als ik je naam niet had gelezen had ik toch geweten dat ze van jou zijn. Heel erg mooi!
De halve donkere achtergrond van Jack Sparrow was omdat de tekening naast een tekening zou komen te hangen waar dit ook zo was. 

denk dat jij hier uit dit topic het best met potloden kunt werken.. super
als eigenaar van deze paarden waarschijnlijk stukken meer, ik zou het niet weten
alleen v an mij mag je veel meer kleur erdoor gooien ! dan zul je zien dat hij veel sprekender word, 20 euro 

).

60 euro?
xkimmx schreef:Oh oke, dan kan je dat er toch bij zetten? Dat het geen geld waard is nog. Het is een taxatie topic, en als je zegt dat je er geen geld voor kan vragen is het ook geen probleem, maar dan weet ik dat tenminste!

Ook zou ik proberen dekkender te kleuren. 15 euro.
50 euro.
Lieve uitstraling. Probeer wel te letten op je techniek, het is streperig en erg in vlakken. 20 euro
Jij bent echt meester van het grafiet! 80 euro
Cartoonachtig neergezet. Mooi gedaan, je laat zijn sterke punten (ogen) echt naar voren komen. 50 euro

Voor nu 25 euro
20 euro
Zelfde geldt voor het linker paard. Al met al leuke zachte tekening, ga zo door! 30 euro
Voor nu vind ik het niks waard.
20 euro
50 euro

200 euro!