Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Seven schreef:Oeps sorry Leonie was er vanuit gegaan dat het een appie was
Tis in ieder geval een ontzettend knap dier
SinneJ schreef:Dankjewel, Seven! Prachtige werken maak je weer! Vind het perspectief van die met stang en trens ook gewoon erg leuk.
Ik wil graag iets lieflijk denk ik. Er zijn een aantal heel mooie foto's van mama en kind, eentje van de kleine in sneeuwpak (en sneeuw op de achtergrond), waar mama hem omhoog houdt en de kleine lacht. Er is er ook 1 van hen samen in een geel bloemenveld. Maar momenteel sta ik echt open voor veel stijlen als het bij de foto past. Momenteel leert hij lopen en dus zijn er ook heel veel leuke foto's van hen samen waarin ze zijn handjes vastheeft, maar zelf heeft ze momenteel geen haar en ik wil haar zo niet vereeuwigen, liever zoals het eerst was en in een mooie omgeving buiten. Zal zeker nog eens door het topic klikken ook.
De reden dat ik vroeg om een richtprijs is omdat ik al even online gekeken had en meteen zag dat het minstens €300 is voor zo'n werk. Nu kan het natuurlijk zijn dat dat standaard is, maar het kan ook dat dat hogere prijzen zijn omdat die eerst hits op google iets gekendere artiesten zijn.
edit: ik kan de foto's even sturen per pb als iemand nieuwsgierig is
SinneJ schreef:Dankje, San87! Snap ook echt wel dat er superveel tijd en materiaal in steekt, dus ik ben ook zeker niet van mening dat men dat niet mag vragen. Vind zo'n mooi werk aan de muur ook echt wel die €300-€400 waard. Een paar duizend is gewoon niet iets dat we kunnen momenteel.
_San87_ schreef:Leermomentje voor de volgende keer, vragen of er meer foto's zijn/betere foto's gemaakt kunnen worden. Voor jezelf en de kwaliteit die je wil neerzetten ook beter.