322 en 323.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Oliepastelkrijt op A4:

)
en Marc is gewoon
je oliepastel van eergisteren doet me denken aan een manegepaard van vroeger 

?

Deze is ook mooi, duidelijk Franz Marc gevoel er bij. Stagepaard ziet er ook goed uit zo, met van die lekkere flaporen ook (ik geloof zo dat die er ook echt op zitten, ken wel meer paarden met ezelsoren en dat waren echt geen muildingen).
. En aangezien Gimp slordig werk ook niet snapt verzint die er maar zelf lollige kleurtjes bij. Foutje van de zaak, zeg maar.

)

dat verloop van details naar schets zo van links naar rechts ook. Mooi 

) met een potlood, naar referentiefoto.

En omdat ik nu eenmaal alles even door Gimp haal (al is het alleen maar even de kwaliteit omlaag zodat ie niet een uur aan het uploaden is) ook nog even gespeeld met het plaatje. Vond de Gimp versie eigenlijk ook wel erg leuk, kon niet kiezen en dus maar zo. Links is origineel.

Waterpret heeft in beide varianten een fijn sfeertje, beiden zo anders 

liggend paardje is lief, en die van eergisteren is een mooi portret geworden
is het pastelpapier? Daar zie je vette vingers snel op 

).

Probeer er aan te denken door met een papiertje of mouw het papier vast te houden maar voor ik het weet zitten er toch vlekken op waar ik niet weet waar ze van zijn
Zul je ook wel zien op mijn nieuwe tekeningen.

), zie nu dat ik de oortjes vergeten ben af te werken 

) omdat het buiten waait en er binnen op een meter hoogte een bontbal langs sjeest. Tja, dan kun je niet serieus iets nuttigs doen.
)
. Ik mis alleen wel de regendruppels want het gaat me toch tekeer hier momenteel.....
)

) en nog het één en ander.