Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maartje_M schreef:Wat is de luie wijvensteek?
. Moet nog even wennen aan mijn nieuwe werkritme en kom nauwelijks aan breien toe. Heb dinsdag té zwaar getild
. Even pas op de plaats maken voor het (weer) helemaal fout gaat... Misschien morgen bij daglicht maar eens het zwart opzetten. Ga zo lekker mijn mandje opzoeken of zal ik toch de naalden opzoeken en het nú nog opzetten??? Het is echt herfst ineens hoor (maar dat vind ik niet erg!).
patpen schreef:Fenn: waar zit dat winkeltje dan??? Ik weet dat er een wolwinkel zat/zit op de Choorstraat (of Lijnmarkt) maar ik dacht dat die weg was. Verder weet ik in Utrecht niets te zitten. Ja, een webwinkel
Ik trok een draadje aan en toen was er opeens een gat. Ik heb net heel snel die paar (7_) steken er weer opgezet en er is nog draad aan beide kanten van het gat. Alleen ik heb maar twee naalden en op een staat de hele sjaal (laatst geteld 97 steken) en op de ander die 7. Is hier nog een oplossing? Ik denk dat ik misschien morgen wel even langs Pipo's fiets
daar zit wel iemand die weet hoe ik hier misschien nog redding aan kan geven.
. In Maarssen zit ook een wolwinkel, dat is goed te bereiken en voor mij ook dichterbij.
. Ze moest dus ook (minstens) 4 naalden terugsteken met 216 steken op de naald. Sorry, geen beter vermaak dan leedvermaak
Averecht-nog-een-keer-averechtsteek. Zoiets.
Ik ben voor, je woont niet bij mij in de buurt, maar wel bij mijn moeder en een bezoekje combineren kan altijd. Het ligt nu stil met mijn breiwerk,
Fenn schreef:rechttoe-rechtaansteek. Gewoon tienduizendmiljoenkeerhetzelfde-doen-steek. IkweetniethoedieheetsteekAverecht-nog-een-keer-averechtsteek. Zoiets.
Patpen, kunnen we niet een keer bij jou langs komen om te stich and bitchen? (ook een concept waar ik pasgeleden voor het eerst over gehoord heb)
. Ik woon vlakbij Utrecht; als het in de buurt is, ben je welkom hoor
. Deur zwaait naar binnen open! Maar ik zal eens kijken of ik een filmpje kan vinden over terugsteken
. En ik wil vanavond gaan breien! Mijn moeder vroeg al of we weer dat spelletje gaan doen, maar ik heb gezegd dat ik verder wil met die poncho

) heeft zij hem afgebreid. Enne....ik heb t/m 6 bloemetjes gebreid van de 12