MaricoGraphy schreef:nee tyrnacol heeft gelijk,
want mijn laatste tekening is ECHT mijn beste van alle tekeningen tot nu toe. (als het om paarden gaat)
De meeste zeiden ook dat mijn vraagprijs zeker goed is. Dus 20 is echt wel ondermaats gechat.
En simpel zou ik niet zeggen want heb er meer dan 20 uur aan gewerkt. En er zijn meer dan 3 lagen op gedaan.
Een tekening met maar 1 laag en niet realistisch zou ik simpel noemen. Maar ik probeer mijn werk jusit realistisch neer te zetten.
De borst is idd nog vlak en lijkt dik maar als ik het paard heb aangepast zal ik die nog eens posten hier.
Dat geloof ik helemaal, en ik wil het voor niemand opnemen, maar het gaat ook een beetje om wat iemand er voor uit zou willen geven. Verder is niet iedereen even goed in taxeren (in het algemeen) er word hier wel verwacht dat je dat doet. Daarom vind ik dat jullie niet zo aanvallend op de taxeerders hoeven te reageren.
Voor mij maakt het trouwens niet uit of het wel of niet je beste werk is, het gaat erom wat ik het waard vind (en dan maakt het me niet uit of het bijvoorbeeld door een 8 jarige of een 40 jarige gemaakt is, en of het jou beste of slechtste werk is. het gaat mij erom wat ik er voor zou willen betalen.)
Ik zou jou tekening op rond de 25-35 schatten (afhankelijk van of ik mijn paard er ook echt in terug zie.). Ik mis namelijk ook wat kleur in je tekening en vind hem wat eenvoudig. Dat betekent niet dat ik het niet heel knap gemaakt vind, maar dat is wat ik ervoor uit zou geven:j