Na 6 maanden niet te hebben getekent, ben ik weer wat gaan proberen, en dit is het hafje van Laurahh geworden. Ben alleen niet blij met het resultaat, mijn gum werkte niet mee, en zoals jullie dalijk wel zien, ik moet écht nog inkomen. Maar ik hoop dat jullie tips hebben! Ik moet ook weer goede potloden gaan kopen
Ben zelf met name niet tevreden over de schaduwen, vooral bij de neus! En de pluk haar bovenop de manenkam, was al helemaal moeilijk Maar toch, ben ik nog wel redelijk tevreden als ik het zo bekijk maarja, volgende keer beter hoop ik. Oja, de rare kleur op de tekening, is de lamp, de foto is nl. in het donker gemaakt
EDIT: Hij kan helaas niet groter, want dan valt mijn laptop uit
k vind alleen de voorbenen een beetje raar gedraaid, (is alleen een aanmerking k zou het zelf namelijk nog niet half zo goed doen )
Colorado
Geplaatst: 23-12-11 13:39
Bedankt allebei
Ik had inderdaad wat moeite met de voorbenen, maar op de foto zijn ze ook zo gedraaid dat je van het voorste been de onderkant van de hoef ziet en van het achterste been niet. Maar ben over het voorste voorbeen inderdaad ook wat minder tevreden, vooral over de (oh, ik ben zo slecht in de anatomie van het paard ) 'knie'(?) van dat been. Daar wordt het wat dunnetjes, maarja, pen valt nou eenmaal niet te gummen, dus jammer maar helaas. Volgende keer beter
EvelijnS
Geplaatst: 24-12-11 13:16
Moderatoropmerking:
Letten jullie er wel op dat WIP's nog altijd niet zijn toegestaan in dit topic? Als je een WIP laten zien kun je het beste even een nieuw topic openen.
Ik heb het paard van X_Audrey uit het aanvraagtopic eindelijk af Gemaakt met pastel op A4 Close up van het hoofd Het was de 2e keer dat ik een paard maakte met pastel, en tips zijn welkom! Ik had vooral moeite met het halster, en ik vind het hoofd denk ik wat te 'harig' En het bruin valt nu heel erg op op de foto, maar dat is veel minder in het echt, ik kan de kleuren er niet echt goed op krijgen.