Zo! Wat een verschil met kleurenwerk is zo'n HEAD in vergelijking met mijn eigen fotoborduren. Veel kleuren met maar weinig steekjes Maar je ziet er nu al het begin in uitkomen!
Sandorra sterkte de 17de. Wel fijn dat je sochtends vroeg aan de beurt bent, dan hoef je niet een hele dag nog te wachten en met nuchter zijn ook.
Ik heb mijn hoofd even nog helemaal niet naar borduren staan. Het huis is zo goed als af, maar ik ben nog te druk met vanalles en nog wat dat ik liever even voor de tv plof dan me focus op kleine symbolen. Misschien volgende week.
Nee ik gebruik gewoon het origineel. Kom er altijd goed uit hoor. Bureau lamp erbij en potlood. Maar ik moet wel de ruimte hebben in mijn hoofd en er voor gaan.
Keandra
Geplaatst: 08-02-14 19:40
Ik koop de large patronen. Anders zie ik niets meer.
Heb nu al 15 vd 60 kleuren van p5 gedaan. Ben ongeveer halfweg. Dus ben al goed gevorderd. Al zal ik vermoedelijk niet heel veel meer in februari kunnen doen wat heb nog een week de late shift en dan doe ik niets van borduren.
Ik heb niet meer geborduurd dus ik kan niet zeggen of de app goed werkt :p
bora
Geplaatst: 13-02-14 22:25
Ben bezig met de laatste 900 kruisjes van mijn vorige paard. Ik heb mijn volgende projecten ook al binnen. Nog niet alle garen is binnen Mijn volgende projecten (mijn huidige paard) Beide zijn ong 20x30 cm
Keandra
Geplaatst: 15-02-14 21:35
Mooie projecten.
Mijn p5 vordert. Ben voorbij halfweg. Morgen en vanavond nog wat verder doen. Komen nu veel kleuren waar eraar enkele kruisjes van moeten gedaan worden.
Die onderste vind ik erg mooi qua foto. Ben erg benieuwd hoe ze geborduurd zijn. Afgelopen week toch nog aardig wat gedaan ondanks dat ik moest werken. Heb nu een heel stuk in 1 kleur dus dat steekt lekker door,
Ik ben ook benieuwd hoe die gaat worden, maar ik denk dat het een meer jaren plan wordt. Wil met beide tegelijk beginnen en over mijn vorige foto die ik heb geborduurd heb ik iets meer dan 3 jaar (meestal alleen in de winter) gedaan
Hoe gaat iedereen hier? Ik merk aan mezelf dat het al stiekem wat lekkere tempraturen buiten en wat minder borduren word.. terwijl het nog gewoon winter is.. Deze week heb ik dus niet zo veel gedaan.
xingridx
Geplaatst: 17-02-14 10:28
Ik ben juist wel lekker bezig. Weer wat meer rust in mijn kont dus ook eindelijk de puf om draakje af te maken. Al die kleine stukjes met veel verschillende kleurtjes kan ik alleen als ik er echt rustig voor ga zitten. Vandaar ook nog de vele gaten
Draakje wordt mooi. Hier kan ik ook nog rustig aan verder doen. Ben thuis met een keelontsteking en voel me echt belabberd, dus ga op mijn gemakje mijn ding doen en daar zal borduren voor de tv weer bij horen.
bora
Geplaatst: 17-02-14 16:56
Op 26-1 schreef ik dat ik nog ong 2000 kruisjes moest. Nu kan ik zeggen hij is AF.