Ik heb de foto's van kionasuppie opgeslagen en de foto van de dalmatiër van Fosco. Ik ga eens kijken wanneer ik weer tijd (en zin ) kan vinden om ze te tekenen.
Ik zoek iemand die een tekening kan en wil maken voor onze (nog) bordeaux pups! De bedoeling is om uiteindelijk van hun allebei in het pup een tekening aan de muur te hangen en als ze volwassen zijn. Ik had iemand op bokt gevonden van die ik de stijl mooi vond en het ook op opdracht doet. (Betaling is niet erg mits de kwaliteit er ook na is). Maar natuurlijk weet ik de naam niet en kan ik ze niet meer vinden
pb sturen mag altijd. het liefst wel met wat voorbeelden van je werk dan
of als je het gewoon leuk vind wil ik natuurlijk ook altijd een foto sturen!
Laatst bijgewerkt door xjamilla op 17-08-15 19:35, in het totaal 1 keer bewerkt
Iemand die voor mij - tegen betaling - een kalfje zou kunnen naschilderen? Graag voorbeelden/prijzen in het topic of pb.
Confession
Geplaatst: 24-08-15 21:17
Iemand die voor de lol mijn knappe kater wil tekenen?
princequillo
Fotograaf
Geplaatst: 24-08-15 22:21
Ik heb een inimini tabby Ragdoll ter beschikking!
Na ziekte als kitten groeit hij ook niet meer, dus Zulu blijft altijd de grootte van een kitten evt zijn er meer foto's beschikbaar als er interesse is.
Misschien zitten hier mensen die mij kunnen helpen... Mijn vriend is in december jarig, en ik wil hem heel graag een schilderij geven met mij er op... Een stijlvol, niet realistisch schilderij (uhm, naakt), met veel kleurgebruik. Ben zelf ook kleurrijk (grote tattoo op rug). Wil er gewoon voor betalen, geen probleem. Maar waar haal je een kunstenaar vandaan? Wil niet zomaar iemand via internet benaderen (doe ik nu ook, maar bokt voelt toch iets vertrouwder). Ik woon in omgeving van Groningen, dus iemand hier in de buurt zou handig zijn... Iemand tips?
Chasingmood
Geplaatst: 30-08-15 13:11
Iemand die mijn lieve puppemans wil tekenen? Heb heel veel foto's en ook op groot formaat
Aangezien ik 30 Juli afscheid heb moeten nemen van mijn liefste kat wil ik iemand vragen die haar kan tekenen. Dat zou enorm super zijn als laatste eerbetoon aan mijn liefste meisje waarmee ik 19 jaar samen ben geweest.
Geen aanvraag voor het natekenen van een foto oid, maar de hoop dat iemand me wil helpen met het ontwerpen van een logo? Ik ben bezig met iets en heb er al een naam voor: FoX Horse Sports. Ik ben zelf erg slecht met logo's,ontwerpen, tekenen etc, dus ik hoop dat iemand hier iets voor me kan betekenen?