Jindai, ben ook heel benieuwd naar je creaties met de Faber Castells! Heb er al veel goede dingen over gehoord.
Heb je ze ondertussen al kunnen uitproberen? Denk er zelf ook over om ze aan te schaffen.. Alleen niet de set van 120
                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
 En ik heb het blik ipv de kist, maar dat is meer omdat hun alleen het blik hadden. 

Ik vind ze heerlijk tekenen, echt een verschil met Bruynzeel. Niet dat die zo slecht zijn, maar ik merk het wel qua kleur en ik heb nu natuurlijk veel meer keus uit kleuren. Ze hebben ook kleinere sets hè? En het scheelt dat je de potloden ook los kunt kopen, dus als je dan een kleur mist dan heb je die er ook zo bij. 

lijken me erg fijn kleuren!
 ). geeft weer inspiratie!                                                         

al best mooi geworden, al was de kwaliteit van de plaat zelf best slecht  
 binnenkort t boek maar halen 

Jindai schreef:Weet iemand misschien waar je een zwarte gel pen kan krijgen? Ik had het al gevraagd in de winkel waar ik m'n potloden kocht, maar hun hadden ze niet. Bestaan ze eigenlijk wel of zoek ik weer iets onmogelijks?

Lisette0 schreef:Jindai schreef:Weet iemand misschien waar je een zwarte gel pen kan krijgen? Ik had het al gevraagd in de winkel waar ik m'n potloden kocht, maar hun hadden ze niet. Bestaan ze eigenlijk wel of zoek ik weer iets onmogelijks?
Ik heb wel setjes met metallic en glitter gelpennen.
Daar zit ook zwart in, maar je zoiets bedoel je denk ik niet? Anders gewoon even googlen?
Vraagje nog trouwens; heb je in jouw plaat met de runderen de FC polychromos al gebruikt?
  Ik heb die setjes ook, alleen zat er bij mij geen zwart bij. Heb er zo eentje nodig om over de metallic heen te gaan, zwarte fineliner dekt namelijk niet. 

Metallic neigt ietsje meer naar donkergrijs.                                                         

Zal eens kijken of ze ze bij de Wibra hebben, dank je!

En geeft het dan niet veel af op de andere bladzijde?                                                         
 Ik heb het wel goed uitgewreven met een oud doek, zodat er zeker geen los krijt meer ophangt zeg maar. Ik vond het trouwens gemakkelijker om eerst met het doek over het pastelkrijtje te gaan, en dan met het doek aan te brengen op het papier. Heb het idee dat de achtergrond zo ook minder vlekkerig wordt.                                                         

maatje987 schreef:mag ik mij ook melden ?
hier ook een fanatiek kleur fanaat![]()
ik ben een zeventien jarige meid met autisme en dit werkt voor mij onwijs goed als ontspanning en vind het heerlijk om te doen ik heb geloof ik bij elkaar nu ruim vijf boeken meeste van de action