Jindai, ben ook heel benieuwd naar je creaties met de Faber Castells! Heb er al veel goede dingen over gehoord.
Heb je ze ondertussen al kunnen uitproberen? Denk er zelf ook over om ze aan te schaffen.. Alleen niet de set van 120

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jindai schreef:Weet iemand misschien waar je een zwarte gel pen kan krijgen? Ik had het al gevraagd in de winkel waar ik m'n potloden kocht, maar hun hadden ze niet. Bestaan ze eigenlijk wel of zoek ik weer iets onmogelijks?
Lisette0 schreef:Jindai schreef:Weet iemand misschien waar je een zwarte gel pen kan krijgen? Ik had het al gevraagd in de winkel waar ik m'n potloden kocht, maar hun hadden ze niet. Bestaan ze eigenlijk wel of zoek ik weer iets onmogelijks?
Ik heb wel setjes met metallic en glitter gelpennen.
Daar zit ook zwart in, maar je zoiets bedoel je denk ik niet? Anders gewoon even googlen?
Vraagje nog trouwens; heb je in jouw plaat met de runderen de FC polychromos al gebruikt?
maatje987 schreef:mag ik mij ook melden ?
hier ook een fanatiek kleur fanaat![]()
ik ben een zeventien jarige meid met autisme en dit werkt voor mij onwijs goed als ontspanning en vind het heerlijk om te doen ik heb geloof ik bij elkaar nu ruim vijf boeken meeste van de action