Maar weer iets digitaals voor vandaag. Kliederen met Gimp.
Koppie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pluizebolpum schreef:Delicia Leuk zo, die snuit. En ach, nog anderhalve maand, moet toch wel lukken?
Stift, ecoline en Gimp.
Draver
[ [url=m/PT2Mul.jpg]Afbeelding[/url] ]
Pluizebolpum schreef:Fnanne Zoals gewoonlijk weer ontzettend mooi! Vooral die eerste van gisteren spreekt me enorm aan.
Ga die FB pagina wel eens opzoeken, misschien een ideetje voor volgend jaar. Alhoewel ik ook net weer een fotoproject heb opgepakt. Merk wel dat zo'n challenge idee wel een fijne stok achter de deur is om goed door te zetten met 'fröbelen'.![]()
RenskeFrea Ook uit de OVP? Lijkt wel een beetje op die andere, maar dan zonder water. Oliepastel lukt steeds beter, ziet er goed uit zo!
Voor die van zaterdag stift, losse pols, water en een heel klein beetje Gimp omdat de scanner weer iets te zelfstandig bezig was geweest. Beetje nav Parijs en mijn algemene gedachtes over hoe het met de wereld gaat...
Worried
[ [url=m/OzfRVL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag Gimp en referentieplaatje uit eigen werk, tekstje is van Don't cry for the Horses. Vanochtend is het paard van de eigenaresse ingeslapen. Hij had al Cushing en waarschijnlijk heeft hij vannacht een stevige beroerte gehad, hij kwam half blind en half lam de stal uit vallen...![]()
Dag Dido...
[ [url=m/A4w9o8.jpg]Afbeelding[/url] ]
O ja, en voor de geïnteresseerden, de draver naturel: https://photos.google.com/search/_tra_/ ... RZCJNZGRgc Zo vond ik hem ook al aardig maar was voor de gein nog wat gaan spelen in Gimp en soms komt er dan wel eens iets grappigs uit.