Ik heb die wielen van de action, met studs en ook verschillende maten. Nog niet gebruikt alleen.
Bhriseis
Geplaatst: 29-06-13 20:02
Hoi dames!
Ik heb heel lang niet gehotfixed, maar ben gisteren aan de slag gegaan met het eczeemdeken van mijn paard:
De kwaliteit van mijn mobieltje maakt dat het een blauwe schijn heeft; maar irl is het een lichtgrijsdekentie. De meeste van de steentjes zijn kristalletjes, de andere zijn gewone hotfixsteentjes. Het is een beetje hobbelig omdat de ondergrond mijn bed is
Dat zwevende steentje heb ik over een schroeivlek geplakt
hotfix-beginner meld zich Ik ben begonnen met de steentjes van de action (deze laten echter behoorlijk snel los, helaas) en een applicator Ik wil nu graag beginnen met góéde steentjes en strijkfolie, iemand tips waar ik deze het goedkoopst kan vinden, en hoe ik aan leuke motieven kom?
irisvtzant91
Geplaatst: 30-06-13 11:22
Lonan schreef:
irisvtzant91, mooi gemaakt, waar heb je dat mee gedaan? Even het resultaat ook showen straks he
ik ga nu even kijken hoe ik precies dat vel neer moet leggen en dan ga ik er aan beginnen ! joehoeeeee hihi
irisvtzant91
Geplaatst: 30-06-13 21:12
en tadaaaa..
hier de springschoentjes van mn shetlander :
en hier de uitwerking van mn tinker ik weet nog niet waar deze komt, ik denk op een fleecedeken
Zo, ik heb n flinke serie steentjes besteld ongeveer het dubbele van wat ik van plan was te bestellen, oeps! Moet nog beginnen met fixen met folie, maar heb nu al 4 opdrachten... Nu hopen dat ik er een beetje goed in ben
een gevulde bewaardoos met 12 kleuren maat ss10, en chrystal en new pink in ss6, en ss16 (als ik me niet vergis) en een pencilpicker, magic tray en natuurlijk een hoop folie Ik heb vooral veel chrystal besteld, omdat ik denk dat ik die toch het meeste nodig heb denk dat ik zo'n 5000 steentjes heb in totaal, oeps (A) en het mooiste is nog dat de vrouw van deze webshop niet ver weg woont, en zorgt dat morgen alles klaarligt, zodat ik het morgen direct kan ophalen!
Gelijk maar beginnen met het kraamcadeau voor een stalgenoot, een grote teddybeer met een babyshirtje aan met (waarschijnlijk) een speen erop ^^