Hier nog weinig soeps uit mn handen gekregen de laatste dagen, oog is nog steeds flink irritant aan t doen
Yellowfish
Geplaatst: 22-06-10 18:40
Ik heb vakantie! Donderdag is er markt dus dan ga ik gelijk even wol halen, haaknaalden kwam ik al tegen in mama's voorraad denk dat ik ga beginnen met Edam
Cyntje, welke maat oogjes en neusjes zijn de meest gebruikte??
Ik zit te kijken op koekeridoe en kan niet kiezen
Gamble82
Geplaatst: 23-06-10 10:02
Raja? Als je via de mail besteld wil je even mij een pb doen of jij wel antw. krijgt? Ik baal een beetje, snap dat ze druk zijn, maar zit ondertussen nog steeds zonder catania voor mn kleed dus kan nog niet verder. (heb dus ook nog steeds geen antw of t mogelijk was om tussendoor te bestellen via de mail)
Nee ze zijn van plan om koekeridoo bij echtzoet onder te brengen, zat te hopen dat ze tussendoor nog wel bestellingen aannam, maar neem nu aan dat ze daar ook te druk voor zijn of idd op vakantie.... njah even geduld hebben Helaas geen winkel met catania in de buurt, waar zat jij ook alweer? (misschien even manlief heel lief aankijken of hij een paar km wil rijden voor mijn katoen )
Andere winkels voor catania in overijssel of omg amersfoort zijn ook welkom, dus als iemand wat weet.... gil even
Raja
Geplaatst: 23-06-10 10:23
O, ok! Er staat onderaan mn winkelwagentje dat ze per 1 juli weer open gaan en dat je winkel wagen ebwaard wordt voor een latere ceckout...
Ik woon in reeuwijk en ga altijd naar Waddinxveen of Gouda voor de wolletjes...
Waddinxveen staat mijn paard dus kom daar iedere dag...
maar als je kleurnummers hebt ofzo, dan kan ik wel kijken of ze die hier hebben en naar je opsturen?? verzendkosten zijn dan denk netzoveel als bij koekeridoe?