Prachtige stijl zeg, het springt van je doek af! De verhoudingen lijken hier en daar niet helemaal te kloppen, maar daar kijk je eigenlijk niet zo veel naar.
Thanx Leonyr....als ik naar het origineel kijk stoor ik me wel een beetje aan en de neus en mond op het schilderij, ga ik toch nog wel even wat aan doen.
Dank jullie wel YMC, tisby en Kim!
_Bitje_
Geplaatst: 03-12-11 13:14
Ik heb Westminster gisteren afgerond. Hij is nog nat dus maak deze week nog wel even een betere foto!
Mooi Jis en Bitje. Bitje: Ik zou ook even naar je handtekening kijken .die vind ik best wel opvallend..
Aprils_joke
Geplaatst: 06-12-11 00:01
ik heb welliswaar geen vraag . maar ik heb mn eigen paard getekend . gewoon zo uit het hoofd ik zal ook even een foto zoeken ter vergelijking
ik durf hem bijna niet twe plaatsen wan tjullie tekeningen zijn zoveel beter dan die van mij .
Edit: ships ik bedenk me net dat op deze computer helemaal geen foto,s staan van mn paard maar om het iets duidelijker te maken , het moet een fries voorstellen
Ciinderella
Geplaatst: 08-12-11 18:22
Indy, het prachtige paard van renate85. Pastelkrijt/ potloden op 30x40 cm.
wopkelover: leuk gedaan, helemaal knap uit je hoofd hoor! Als het echt een fries is zou ik hem persoonlijk wat donkerder maken maar dat is net wat je mooi vind!