Ik leef nog! Haha maar jullie gingen hier zo hard dat ik het met reageren niet meer bij kon houden en dan denk je op een gegeven moment laat maar, omdat ik reageren zonder commentaar op al het moois dat jullie maken niet vind kunnen.
Ik heb o.a. een prachtig mega groot schilderij van Jis voorbij zien komen, ook een aantal kunstenaars die even in een artistieke dip zeggen te zitten, en Art en Seven die lekker productief blijven.
Voor alle dipjes wil ik zeggen ga er op uit, kijk om je heen en vind je inspiratie terug!
Selina heel veel sterkte voor jou, dit paard had je toch nog maar net? Verdrietig nieuws.
En zelf ben ik nog een beetje aan het rommelen met mijn tekening. Ik heb eindelijk een achtergrondkleur gekozen.
En ik ben toch weer een beetje de acrylverf aan het ontdekken. Zonder druk, maken wat ik leuk vind. Vrijdag vertrekken we voor een week naar Frankrijk (als dat doorgaat, je weet het momenteel pas op t moment dat je er daadwerkelijk bent), maar mijn schilderspullen staan op de lijst om mee te nemen.
WIP

'Tjeerd'