je zoon is ook al erg mooi aant worden.San, knap hoor
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
je zoon is ook al erg mooi aant worden.

ben je eigenlijk wel eens niet aan het tekenen?
lekker bezig! 

op het weekend na dan zijn ook mijn vrije dagen 
.
De hond wordt ook al erg mooi en erg gedetailleerd. Dat lukt mij met verf niet 

Ik houd van die groene ogen.
en een gratis tekening te maken (loting via mijn fb pagina wegens 80 likes, inmiddels ook al 100 likes
)
Werk genoeg dus nog.

vandaar de stilte van mijn kant, maar ben nog steeds actief bewonderaar 
Je hebt de haflingerkleuren ook mooi te pakken met die overgang erin!
ik vind dat super gladde vaak niet zo fijn, omdat het niet zoveel laagjes pakt, maar je kat ziet er goed uit zo. Je ziet echt de korte haartjes op de kop en dat ze langere haren heeft onder haar kin.
(en volgens mij hebben we daar allemaal weleens last van).
Toevallig van de week de hele doos met Stabilo pastelpotloden gekocht
en het is niet dat ik niet al van alles heb
maar het is gewoon zo heerlijk om alle merken uit te proberen. Van de Derwent zul je vast veel plezier hebben, mooie bruin- en groentinten heeft die set!
Ik heb nu geen opdrachten om aan te werken, maar laatst wel spontaan een vrij werk verkocht, ook heel leuk! en ik hoef er gelukkig niet van te leven 
tekenen kan dan een fijne afleiding zijn, maar kan me ook voorstellen dat je even nergens zin in hebt.
Je zou kunnen proberen nog iets meer licht in het hoofdje te brengen door wat highlights aan te brengen met bijvoorbeeld licht/zalmroze of lichtgeel, dan komt het kopje nog wat meer naar voren. Ik houd zelf altijd wel van een lekker contrast, dus wat donker/ver weg is, zet ik vaak wat extra aan, zoals de binnenkant van de oren natuurlijk, maar dat moet je uiteraard zelf wel mooi vinden! Neusje en bekkie vind ik echt goed getroffen, hondje van mijn broertje heeft precies zo'n vrolijk bekkie met dito uitdrukking.
Mooie opzet.
aaah, van die lieve zielige oogjes, mooi gedaan.
Stoute pup. Je krijgt er zoveel voor terug.....
En wat een tegenslagen met die katten, zie je er helemaal niet aan af hoor! Lastig kiezen, maar ik vind de rooie het allermooist. Komt misschien ook door die lekkere fel afstekende ogen.
Maar als ie dan zegt dat ie iets mooi vindt, weet ik dat dat ook echt zo is. En de boktupload doet de kwaliteit van je tekeningen ECHT geen goed nee, valt mij ook altijd op