Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Nelleke_ schreef:Annemiek, ik haal wel m'n naald door de hele steek gewoon met haken, dus onder beide draden door en niet door alleen de eerste. Maar met minderen moet ik 'm dus alleen door de eerste halen?
Bonechi_ schreef:Zie hier... De helft van mijn beest.Toen ik vanmorgen tegen mijn vriend zei dat het toch best veel werk was zei hij:
"Als je er nog wat touwtjes aanknoopt, kan hij ook door als kwal..."![]()
[ Afbeelding ]
Isabonny schreef:Zo, hier komen weer leuke dingen voorbij.
Ik heb in de vakantie een hoes voor om een kussen gehaakt (mijn ukkie wat ik op de markt heb gekocht).
Het is een heel fijn kussen, maar met warm weer erg zweterig, vandaar dat ik er een hoes omheen heb gehaakt. Nu lig ik er veel liever op
.
Ik ben nu OP ZOEK naar een leuk patroon (niet alleen maar recht toe recht aan steken) voor een hoes om een bijzettafel met van dat dikke zpagetti(achtige) garen. Bij het kruidvat waren afgelopen week de bollen hiervoor in de reclame. Bij elke bol zat een haaknaald nr. 10, dus ik heb nu een stuk of 7 haaknaalden nr. 10 erbij. Ik had er vorig jaar al 1 gekocht voor € 5,00.....had ik dat eerder geweten...
Een bol van 450 gr. met haaknaald koste bij het Kruidvat € 4,00.
Dus als iemand een leuk patroon weet als hoes of tefelkleedje met dit dikke garen, dan hoor ik het graag.