Ik vind hem al erg mooi Maar misschien kan je iets minder scherpe overgangen maken, zoals boven het oog van het linkerpaard. en iets meer contrast in bijvoorbeeld de ogen, en ik kijk ook een beetje raar tegen de bovenkant van het hoofd van het rechterpaard. Maar voor de rest heb je denk ik goed gekeken
X_Sam_X
Geplaatst: 19-11-11 22:39
Bedankt voor de tips Lalee_ , ga er volgende keer op letten De bovenkant van het hoofd ziet er zo inderdaad een beetje raar uit, misschien komt dat doordat de oren er niet op staan... hier staan de oren er wel op: http://i40.tinypic.com/ayopoh.jpg Heb hem wel met raster getekend, dus de verhoudingen zouden aardig moeten kloppen
Ik vind hem wel mooi hoor Nwktje! Wel jammer dat de rest van het hoofd van het paard achter iets verstopt is maar dat was op de foto ook zo neem ik aan? Het hoofd vind ik erg mooi getekend, de oren, voorpluk+manen en ogen ook. Rest van het lijf is wat minder gedetailleerd maar dat zorgt er wel weer voor dat het hoofd er meer uitspringt.
Laatst bijgewerkt door kim345 op 21-11-11 18:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Myou
Geplaatst: 21-11-11 18:22
Dankjewel Leonyr en kim345. Ik ben echt super blij met alle complimentjes! Ik hoop nog veel tekeningen uit het aanvraagtopic te maken maar soms moet ik er gewoon even tijd voor zoeken. De glans heb ik gemaakt met een doezelaar door de pastel uit te vegen.
DiekeC
Geplaatst: 21-11-11 18:22
Gaaf Myou! Hier ook al het paard van lauke: Ik heb er ongeveer 1,5 uur over gedaan, en mijn schets was erg slordig, daarom kloppen de verschoudingen minder. In het echt is het contrast groter.
Edit: Benen en hoofd kloppen voor geen meter, haahhaah.
Schaduwen zijn erg mooi! Maar de ogen kloppen niet helemaal, staan scheef? En het rechteroog lijkt wat hol want er zit minder glans in dan het linkeroog. Manen vind ik wel mooi gedaan.
_Bitje_
Geplaatst: 30-11-11 22:39
Ja dat kan wel kloppen, heb het zoals ik al zei even met de losse hand wat op geprutst en toen kwam dit er uit , maar dankjewel