jah... noujah van natuure heel heel donker bruin.... maar het is een zwart/wit foto die ik kreeg... Maar de 'bruin' kleur zit alleen een beetje in het neusje...
Ziet er netjes uit al! Ik kan je geen tips geven over hoe het te doen, want kan er geen drol van. Wil je nog een kleurenfoto misschien voor de vacht? Hij is zwart/bruin
Woest
Geplaatst: 02-02-09 17:26
Dit is eigelijk een hond van mijn eigen maar dacht laat het hier ook zien, aangezien ik eigelijk de tekening gestaakt ben wegens TE veel dingen die niet kloppen.
@ Woest: heb er niet zoveel verstand van, maar zo op het eerste gezicht zie ik niet iets wat echt niet klopt. vind het heel mooi gedaan met die kleuren zo. Mooi hoor!
De foto is weer van slechte kwaliteit. En ik moet een fatsoenlijk potlood kopen. Maar vind hem zelf redelijk in de buurt komen. Herken je je paard ook sok? En ik moet meer met schaduwen werken. Maar daarvoor koop ik me eerst een beter potlood. Hoe vinden jullie hem ?
Mensen ik heb even jullie raad nodig, ik vond het niet de moeite om een topic hiervoor te openen dus vraag ik het hier.
Dit is MIJN EERSTE MENS! het is mijn tante en ik zou haar graag willen tekenen voor haar 25 jarige huwelijk samen met mijn nonkel. Ik heb de mond terug uitgegumd omdat ik het op niets vond trekken. de foto is ook een beetje krom getrokken (met mijn pc.)
MarjonTampon
Geplaatst: 02-02-09 21:26
Ziet er goed uit. Alleen lijkt de (vanuit ons gezien) linkermondhoek een beetje erg ver naar links te zitten. Of heeft ze altijd zo'n big smile .