Ik bedoel het niet in mate van rechten en taxaties in dit topic.
Ik bedoel dat het wel een degelijk verschil is of iets je eigen stijl is of iets waaraan je je eigen draai geeft 
Maar kortgezegd komt het wel op hetzelfde neer al neem je wel moeilijke namen hoor Josav, ik ben namelijk totaal niet bekend met Akira, Masashi etc 
Ik heb ook weleens een tekeningetje gemaakt van een oude verzorgpony van me in de stijl van Lena.
Dit is dus de stijl van Lena maar met mijn eigen draai en dat is wat ik je probeer uit te leggen KBK. Ik bedoel er niets kwaads mee het is alleen kritiek waaraan je hopelijk iets hebt 
Voor dit soort werken zul je nooit veel getaxeerd/betaald krijgen omdat het al een bekende stijl is onder het paardenvolk.
Maak je echter een eigen paardje in totaal je eigen stijl en krijg je het zelfs zo ver dat het in een stripboek komt is dit natuurlijk wel een degelijk verschil en dat bedoel ik te vertellen!
Ga opzoek naar je eigen stijl, daar kun je veel meer van leren!
Citaat:
Tja, dat zou je dan ook kunnen zeggen tegen iedereen die een paard van iemand anders schildert...
Die tekenen ook iets na en daarvan kun je ook lang niet altijd zien van wie het nu eigenlijk is.
Ben ik gedeeltelijk met je eens en gedeeltelijk niet.
Sommige mensen hebben geen enorm eigen stijl en die zul je niet direct herkennen.
Maar zou ik één en dezelfde foto na laten maken door JoSav, Lontje, Van Gogh en Henk die op de hoek van de straat woont dan weet ik zeker dat ik deze werken kan onderscheiden omdat ze allen hun eigen stijl hebben