Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

E5
E15
Heel schattig, maar je vorige vond ik leuker
E10

Gelukkig denkt niet iedereen daar zo over.Citaat:Het heeft alleen nog niet de kwaliteit om te verkopen en daarbij is fanart in Nederland nogal problematisch wat rechten betreft en daarom kan daar ook geen taxatie aan verbonden worden.

Citaat:Tja, dat zou je dan ook kunnen zeggen tegen iedereen die een paard van iemand anders schildert...
Die tekenen ook iets na en daarvan kun je ook lang niet altijd zien van wie het nu eigenlijk is.

. Ik zou hier nog niks voor vragen - Blue: beter dan die erboven, maar misschien omdat het 1 object is. Wel hetzelfde commentaar als de vorige
De stenen vind ik erg origineel getekend, leuk, maar kun je zeker meer uithalen qua kleur en contrast. Ik zou er nog niks voor vragen, probeer eerst nog veel meer met kleur uit.
Ik zou er nu nog niks voor vragen
Hier zou ik nog niks voor vragen.
€20
€20
enige puntje is dat de vlakverdeling mij een beetje stoort, te centraal? Zou mooi zijn als je misschien júist een aparte verdeling hier had gedaan €90
). De tweede tekening vind ik sterker, ik denk door de pose en verdeling - na een tijd kijken, want ik vind het moeilijk om je werk te schatten, €200 voor de onderste, €170 voor de ander
€15
€40