Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lovemaylo schreef:Tja indd, de herfst begint in september dus vond het wel toepasselijk!
Mijn Augustus is Galaxy/ruimte thema. Dit is de weekly van deze week.. Even privé dingen weggewerkt[ [url=m/cDZHrL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sorry dat is zoveel post trouwens.. Ik ben op dreef met m'n bullet journal!
gerlindie schreef:Laulitz schreef:@Marieke1495: heb jij stickers gebruikt? Super leuk! Ik ben zelf ook net in La Roche-en-Ardenne/Durby geweest!
Ik kom er net gisteren vandaan![]()
En ook in de grotten van Han geweest, en wezen kajakken
Thats_Me schreef:Welke bullet journals zijn fijn om te gebruiken? Ben dit jaar begonnen in een paperstore en die vind ik erg fijn. Alleen wil voor 2019 een ander printje en laat ik de overige van paperstore nou niet leuk vinden... Wat werkt nog meer fijn? Ik hoef er geen hele uitleg bij voorin. Verder wat lintjes tussen de pagina's en een elastiek om het geheel zou fijn zijn. Ik gebruik vooral mijn micron pennen. Zou een volgende editie ook met markeerstiften willen werken en gewone stiften. Wat raden jullie aan?
lovemaylo schreef:Ik heb nu ook een Mus, maar vind het irritant dat als je hem open legt het niet plat ligt (snap je?!)
Ik denk dat ik volgende keer een Nuuna wil proberen, daar lees ik ook veel goede dingen over