Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jindai schreef:@ Marjoow Lekker, die nieuwe spulletjes!Die giraf begint er al leuk uit te zien!
@ Deugenietje Ik vind dat zo'n leuke plaat uit Het Betoverde Woud! Hij is goed gelukt.Het hondje is ook leuk!
@ Sandraverl Jeetje, wat een gepriegel!Hoe lang ben je daar mee bezig geweest? Vind 'm wel erg gaaf, mooie kleuren heb je gebruikt!
@ LisaxLoll Welkom! Ik heb daar ook last van, maar ik breek dan gewoon de rug van het boek...Dan blijven de bladzijdes wel gewoon liggen. Enige nadeel is dat je in het midden dan soms wat lijmresten of zo ziet zitten, maar zelf kan ik me daar niet echt aan storen.
![]()
Ik ben nog steeds niet klaar met mn plaat, maar het schiet al wel lekker op! Helaas heb ik er van de week wel wat drinken overheen laten vallen, dus er zit nu een vlek in. Gelukkig alleen op die bladzijde, dus het valt nog mee.
Lisette0 schreef:Zelf z'n rug breken.
Het klinkt een beetje luguber.Gelukkig is het maar een boek, haha.
OnMyWay schreef:Ik kom me hier ook nog eens melden! Heb een hele tijd geleden wel eens wat geplaatst, maar de laatste tijd niet meer echt bezig geweest met kleuren.
Was ook wat uitgekeken op de boeken van de Action. Ik heb gisteren het boek Animorphia gekocht. Ben er echt heel blij mee, de kleurplaten zijn echt helemaal mijn ding.
Foto is helaas wel wat wazig geworden..
[ [url=m/iVGqhu.jpg]Afbeelding[/url] ]