[SCH] Schilderen op nummer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cindequil

Re: Schilderen op nummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 21:45

Als je tussen mijn posts kijkt, zie je zelfs een filmpje! :D

Mimi1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 22:17

Dag Cindeeh!
Ja, heb ik een tijd geleden gezien :-). Echt prachtig!

Scheperupdate:

Afbeelding

Mimi1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 20:52

Scheperupdate:

Afbeelding

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 22:08

Ziet er mooi uit, Mimi!
Ik zag deze trouwens voorbij komen. Als het geen Schipper was, had ik hem al besteld (tja, slechte ervaring zet je toch niet snel opzij, zeker niet met zo'n bedrag).
Gaaf schilderij, al heb ik wel eens mooiere paarden gezien.
http://shop.malennachzahlen-schipper.de ... 11-de.html

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 22:21

Mooi hoor Mimi!

Wauw, die in jouw link Dallista.. die is echt gaaf!! :oo

Mimi1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 22:38

Dag Dallista en Ell_en!

Dank voor de toffe reacties.
Vind ik ook wel een hele mooie. Staat ook op de voorkant van hun nieuwe catalogus.

Mimi1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 22:34

Scheperupdate

Afbeelding

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 22:39

Ah, gaaf! Mooie kleurencombinaties, beestje begint al echt te lijken!

Miekje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 12:30

ik ben nu bezig met kleuren op nummer. kleurboek met paarden tekeningen op nummer. best mooi om te doen.

Thasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 15:57

Even tussendoor, dat wat jullie een houdertje noemen os toch gewoon een kleine schildersezel? :o

AnoukS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 16:23

Hoihoi!

Dalista, volgens mij heb je echt nog héél veel paintings liggen of niet? Heb je een schatting van hoeveel? :) Je hebt in ieder geval altijd wat te doen! ;)

Mimi, hij is echt onwijs mooi geworden, je herfstschilderij! Een ideaal schildersezel zeg!
Je herder vordert ook al. Tof!

Thasja, volgens mij is het inderdaad een kleine schildersezel!

Ik was vorige week ook al weer een stukje verder gekomen met de mijne, nog niet eens een foto geplaatst! Dus bij deze! ;)

Eindelijk een beetje met de lichtere kleuren begonnen, de painting oogt namelijk best wel donker, terwijl als je het voorbeeld op de doos ziet hij behoorlijk licht is. Dus ben benieuwd hoe het vanaf nu verder gaat. Hoop wat meer te kunnen schilderen komende weken.
Afbeelding

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 16:47

ik ben ook maar weer is begonnen en gelukkig was mijn verf nog niet uitgedroogd

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 16:50

Anouk, ik heb geen idee. Durf eerlijk gezegd niet te tellen. Mijn "Wunderlist" to do lijstje geeft aan dat ik er nog 16 moet maken (en 23 af heb!), maar dat is misleidend, want ik heb lang niet alle paintings die nog gemaakt moeten worden op dat lijstje gezet. ;-)

Ik doe er op dit moment ook niets mee (ben TV series en een paar videogames aan het inhalen), dus opschieten doet het al helemaal niet. Moet er wel weer eens beginnen, anders komt kerstkaart 2015 er nooit!

Wat wordt het schilderij met de herten mooi! Daar zitten al heel wat uren werk in, he? Echt prachtig.

Mimi1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 11:21

Dallista, dank je wel voor de leuke reactie. Ik heb intussen al weer wat verder geschilderd. Ik probeer straks een foto te plaatsen.

maatje, aan welk schilderij ben je nu bezig?

Thasja, ik heb inderdaad een schildersezel. Het is een tafelmodel. Dus je zet hem op de tafel zodat je kan gaan zitten. Hij is verstelbaar en je kan hem ook kantelen.

Anouk, jouw schilderij met de herten is echt prachtig! Is dat een Reeves? Moet je kleuren mengen?

Miekje, ja dat is ook fijn om te doen. Kan je de tekeningen er ook uit halen om ergens op te hangen?

Veel schilderplezier, iedereen!

Ik ga dit weekend ook nog wat schilderen. Als ik kan doorschilderen dan is de hond wellicht klaar. Het volgende schilderij dat ik ga maken, is voor mijn vader. Hij gaat er eentje kiezen uit de nieuwe catalogus van Schipper.

Mimi1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 11:23

Scheperupdate:

Afbeelding

Miekje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 12:19

Mimi1986 schreef:
Dallista, dank je wel voor de leuke reactie. Ik heb intussen al weer wat verder geschilderd. Ik probeer straks een foto te plaatsen.

Thasja, ik heb inderdaad een schildersezel. Het is een tafelmodel. Dus je zet hem op de tafel zodat je kan gaan zitten. Hij is verstelbaar en je kan hem ook kantelen.

Anouk, jouw schilderij met de herten is echt prachtig! Is dat een Reeves? Moet je kleuren mengen?

Miekje, ja dat is ook fijn om te doen. Kan je de tekeningen er ook uit halen om ergens op te hangen?

Ik ga dit weekend ook nog wat schilderen. Als ik kan doorschilderen dan is de hond wellicht klaar. Het volgende schilderij dat ik ga maken, is voor mijn vader. Hij gaat er eentje kiezen uit de nieuwe catalogus van Schipper.

ja de tekeningen kunnen eruit gehaald worden en ingelijst worden

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 13:28

Mimi1986 schreef:

ik ben bezig met schippers herfstbos alleen ben nu alweer gestopt weet niet wat er is maar heb blijkbaar nog steeds geen zin in schilderen en ze gaan van de week hier in huis behangen en nieuwe vloer en alles leggen dus misschien een andere keer weer

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 15:14

Net begonnen aan mijn kerst 2015 projectje, en dan vliegt de tijd weer voorbij. Zo begin je, zo ben je weer een paar uur verder. Oeps. Wilde hele andere dingen doen vandaag, maar ja... het zag er zo uitnodigend uit! ;-)

Mimi1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 23:03

Maatje, is dat het schilderij met de beer links? Best dat je enkel schildert als je er erg zin in hebt.

Dallista, welk schilderij heb je gekozen?

Mijn vader heeft net laten weten welk schilderij ik voor hem mag maken! Ik laad zo dadelijk een foto op.

Mimi1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 23:08

Afbeelding

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 23:12

Mimi: iets kerst-achtigs (!). Gooi het verder liever niet online tot na kerst. ;-)

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 07:44

Mimi1986 schreef:
Maatje, is dat het schilderij met de beer links? Best dat je enkel schildert als je er erg zin in hebt.

Dallista, welk schilderij heb je gekozen?

Mijn vader heeft net laten weten welk schilderij ik voor hem mag maken! Ik laad zo dadelijk een foto op.

nee maar die heb ik ook gedaan :D http://www.hobbyhuis.nl/contents/nl/d2403.html hopelijk zie je hem hier anders moet je iets naar beneden scrollen ik vind hem erg leuk en als ik deze af heb wil ik is een kerst schilderij maken :D

Mimi1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 13:00

Dallista, oh ja tuurlijk hihi. Ben wel benieuwd wat het gaat worden.

Maatje, ja die ken ik. Mijn vriend wil die graag. Is mooi hè.

Ik ga vanavond twee nieuwe schilderijen bestellen. Bella Italia voor mijn vader en Landelijke idylle voor mezelf :-)!

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 13:53

Mimi ja hij is erg mooi ben nu met het tweede zij paneel bezig en hierna alleen het grote middenstuk nog

Mimi1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 14:43

Klinkt super, maatje. Is een hele mooie ook.

Scheperupdate:

Afbeelding