CaPrIoLe`79 schreef:Ik gebruik alleen foto`s uit dit topic als ze echt iets aparts hebben.
En als ik hier een foto gebruik, mogen de bokkers die foto geplaatst hebben als dank voor het beschikbaar stellen van een aparte foto echt wel het resultaat met eventueel wat kleine reclame erdoorheen afdrukken op een printerpapiertje. Vaak willen ze het orgineel kopen, wat natuurlijk ook kan.
Commercieel gebruik en er zelf weer geld aan verdienen of het werk zonder mijn naam erbij gebruiken is weer iets hel anders overigens.
Hier ben ook ik het mee eens
ik vraag me dan alleen af waarom mensen het dan vervelend vinden als er een watermerk in een foto staat. Hij staat er dan wel om te kopieren en na getekend te worden, maar als een beetje reclame in een tejkening neit uitmaakt vind ik dat het in een foto opzich ook niet uitmaakt. Het is wel vervelend omdat je dan niet zien wat er achter zit, maar dat is bij een tekening dan ook. Als ik nu de tekening van duke uit zou willen printen zou iki toch voor de kleine versie zonder reclame kiezen