Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lisette0 schreef:Het is wel een boek buiten m'n comfort zone hoor, haha.
Maar ik wil 'm voor mn verjaardag vragen, nog een maandje wachten.
Jindai schreef:Mag ik me hier ook melden?![]()
Ik lees eigenlijk al mee vanaf het begin, wat een mooie platen komen hier voorbij! Ook leuk om te zien dat sommige dezelfde plaat kleuren, maar het resultaat dan zo verschillend is. Ik ben zelf begonnen met een boek van de Action,kocht nog wat andere, maar was er al snel op uitgekeken.Ben niet zo van de herhaaldelijke patronen en vond het zowel met potlood als stiften/fineliners niet heel lekker kleuren. Heb een tijdje geleden Animorphia gekocht en daar ben ik helemaal dol op, heerlijke platen! Heb intussen ook Mijn geheime tuin en Het betoverde woud liggen, maar daar ben ik nog niet in begonnen, wil eerst m'n 2e plaat in Animorphia afmaken.
Voor de oplettende kijkers, het klopt dat de hoofden nog maar deels grijs zijn.
Heb vaak alleen s'avonds tijd om te kleuren en ondanks een goede bureaulamp, slaat de ouderdom toch toe en zie ik het na een tijdje niet meer zo goed.
Dus dan ga ik ergens anders verder, met een kleur die ik nog wel goed zie.
Zover ben ik nu:
[ [url=m/X0pFz6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jindai schreef:Lisette0 schreef:Het is wel een boek buiten m'n comfort zone hoor, haha.
Maar ik wil 'm voor mn verjaardag vragen, nog een maandje wachten.
Kan ik me voorstellen, als ik het goed onthouden heb tekende jij veel mandala's toch? Dan is dit idd wel heel iets anders.![]()
Wel een leuk verjaardagscadeau, een maand is gelukkig zo voorbij!
SandraVerl schreef:Ik vind Animorphia een prachtig boek, maar ik heb veel te weinig fantasie om die onafgewerkte prenten tot een goed einde te brengen. Al ben ik wel 1 en al bewondering voor degene die hun platen uit dat boek hier tonen.