En aangezien het al geroepen is doen we het maar zonder zwarte balkjes, ik ga ook voor de zorse. Zag laatst ook nog een plaatje van een dergelijke briljante kruising, lijkt me zó gaaf om daar de straat mee op te gaan. Lol, als ik met Mevrouw op stap ga in western outfit staan mensen al te kijken. Met zo'n streepding halen we de krant. Zo lijkt het me ook heel gaaf om met een racking horse met 50 m/ph over de dreef te kletteren.
Ik sla door, sorry.
Het idee van noox is ook wel leuk, een kleurencyclus, je hebt tegenwoordig paarden in de meest bizarre kleuren en dan hebben we het nog niet eens over fantasiegevallen.
Fnanne Weer ouderwetsch mooi weer. Het heeft iets antieks (er is een ander woord voor, maar dat is me even ontschoten) zo, ook zo met die kleuren. Het hoofd is ook wel erg gaaf zo met die wijze uitdrukking.
Ik heb nog even teruggekeken maar ik heb wel vaker iets met potlood gedaan. Niet enorm vaak, maar er zitten er wel een paar tussen.
SIEMxFUNNY Goed plan, allemaal een prijs. Al denk ik dat ik het op zich al een prijs vind als ik op 31 december het laatste paard ga uploaden. Iets met een victorydansje en zo. Ik heb ook ooit weleens zo'n challenge gedaan met fotografie en die laatste foto was echt al zo'n gaaf gevoel!
Lol, vergeet ik bijna mijn eigen paard.
Zal wel aan het weer liggen, de frisse oostenwind van vandaag bevalt me uitstekend, al word ik er evengoed niet wakkerder van. Dacht vanochtend toch echt een pinguïn te zien. Was een ekster, maar hé, zwart wit en fris weer, de combi klopt.
Anyway, omdat ik de hele dag lekker buiten heb rondgedarteld maar weer een vlug digitaaltje met Gimp en online tekenprogramma met als inspiratie het weer.
IJskonijn

. Uitwerking is heel zo erg niet, het focussed juist op de paardjes en hoe snoezig ze zijn.
. Gimp en losse handjes.