Mijn beste vriendin verwacht haar eerste kindje in mei. Ze heeft me gevraagd een schilderij voor op de babykamer te maken. Het wordt de deze... Ze hebben zelf ook zo'n hond, vandaar.
Nee, bij mij ligt het ook even stil. Maar het zal op een bepaald moment toch wel weer moeten, want wil eigenlijk weer een schilderij maken voor de kerstkaarten (heb er veel leuke reacties op gekregen), en het is alweer februari...
Dank voor de fijne reacties! Hij is klaar. Moet nog een paar vakjes een extra laagje geven en m'n naam erop schilderen. Ik ben bij Schleiper enkele penselen gaan halen want het penseeltje dat erbij zit geeft toch niet zo'n goede resultaten vind ik. Daarom moet ik er enkele opnieuw doen. De dame uit de winkel heeft me ook enkele prima tips gegeven om de penseeltjes te reinigen.
AnoukS_
Geplaatst: 09-02-15 09:58
Hoi hoi!
Ik kom ook weer eens om de hoek kijken. Ben afgelopen weken zo heel af en toe weer bezig geweest en wil graag weer wat meer gaan schilderen. Dus mijn voornemen is ook weer hier meer te reageren Ik zal straks eens kijken of ik een foto kan uploaden, met hoe ver ik nu ben!
Dag Cindeeh, die heb ik van m'n partner gekregen . Hij zag dat ik nek- en rugklachten had doordat het schilderij plat op de tafel lag. Daarom heeft hij dat voor me gekocht. Je kan hem in hoogte verstellen zodat zowel kleine als grote schilderijen erin passen. Je kan hem ook kantelen zodat hij schuiner of rechter staat, een beetje zoals een tuinstoel zeg maar.
Het schilderij met de hond is vandaag toegekomen! De koerier had het afgegeven bij de buren dus ik hoef hem niet ergens op te halen. Ben superblij en kan niet wachten om eraan te beginnen!