Vind zelf dat er ook wel wat pittige tussen zitten, hoofd van schuin van voren. Heb natuurlijk zelf niet heel veel ervaring met tekenen maar vind dat zelf pittige posities. Dus voor mensen die uitdaging zoeken (A)
Hiebij bied ik mezelf aan voor een leuk portretje Vraagprijs na die tijd komen we samen wel uit je hoeft hem niet persee over te kopen hoor ik heb nu mijn nieuwe matriaal dus moet er nog wel een beetje aan wennen Reactie hieronder of in pbtje
Ik zie steeds op UK zulke mooie creaties langs komen, allemaal uit het aanvraag topic vandaar dat ik nu ook maar een foto plaats.
Het gaat natuurlijk om het paard Foto is ook in groot formaat te krijgen (of door simpel de url aan te passen en "grote" voor het woord "foto" te zetten)
Ook ik ben nog op zoek naar iemand die mijn pony zou willen natekenen, Wanneer er iemand is die hem wil tekenen voor mij, kun je natuurlijk pb'en voor meer of andere foto's!
Voor degene die het leuk vinden mijn Shetlander op haar best, Polly
EmmyJoycee
Geplaatst: 27-11-12 20:34
Wie wil deze foto voor mij na tekenen! Ik ben namelijk erg blij met de foto omdat ik na 6 maanden hard oefenen dit heb kunnen bereiken En dat vond ik wel een tekening waard Achtergrond hoeft er niet bij, alleen ik en m'n pony
Lunaeekie
Geplaatst: 28-11-12 21:31
Ik heb hier een foto, die ik heel graag getekend zou willen zien deze foto is heel belangrijk voor mij, omdat Amber verkocht is. En ik had gewoon een hele sterke band met haar. Nouja als iemand zin heeft om deze foto te tekenen, dan hoor ik het graag (via pb) (als iemand hem gaat tekenen, mag het hek natuurlijk wegblijven ) als ik hem heel mooi vind, zou ik hem ook wel willen tegen een vergoeding.
En bewerkt Het betekend echt heel veel voor mij
Islien
Geplaatst: 29-11-12 19:58
VOOR DAT JE REAGEERT EERST EVEN LEZEN AUB Hallo beste bokkers Ik teken zelf maar ik vind het ook wel leuk dat mensen voor mij tekenen het liefst een tekening met pastel lijkt me erg gaaf!
Ook wil ik fotos aanbieden voor beginners of gewoon leuke oefenplaatjes .. ook heb ik nog echte uitdagende fotos liggen! dus zit er iets voor jou tussen meld het even via een pb Zowel fotos van alleen mens, alleen paard , hond als paard en mens! voor paard kun je ook nog kiezen uit": springen ,dressuur, weide of alleen hoofd enz (ook op ras kwpn arabier haflinger of shetlander) meer fotos verkrijgbaar in pb (nogmaals)
@reneetiejas en Islien (en alle anderen natuurlijk) Ik heb een arabier merrie in de aanbieding
Als jullie andere/meer/groot formaat foto's willen PB dan even
Eliine
Geplaatst: 01-12-12 15:53
renee en islien ik heb even getemd. Het is volgens mij namelijk niet de bedoeling om (steeds) van dit soort oproepjes te plaatsen. Je kunt een foto uitkiezen, of een bokker een pbtje sturen met de vraag naar (meer) foto's. Er zijn ondertussen 5 topics vol met foto's, dus steeds oproepjes plaatsen dat je graag foto's na wilt tekenen lijkt me ook wat overbodig