Enkele onder ons maken werken van heaven and earth designs. En dat zijn giga projecten.
sandorra
Geplaatst: 20-01-14 22:15
Keandra schreef:
Hey sandorra. Jij ook hier.
Enkele onder ons maken werken van heaven and earth designs. En dat zijn giga projecten.
tjah je moet toch wat als je op de bank zit.....
sandorra
Geplaatst: 20-01-14 22:16
Lughnassadh schreef:
Sandorra, die van mij is dus geen bestaand pakket. Ik koop alles los. Wat ik maak bestaat niet in pakketten al zijn er bedrijven die dat wel voor je willen maken.
Hey meiden. Ik ga van de week even bij lezen hoor. Hier zit de verhuizing er eindelijk op. Nog enkele kleinde dingen, maar de meeste dozen zijn uitgepakt en zo ook mijn borduurwerk. Ik denk dat ik vrijdag weer eens even goed de tijd er pvoor heb. Ik lees ondertussen wel een hoop lappenmand personen. Beterschap meiden! En welkom aan de nieuwelingen! Trusten voor nu, ben gebroken na een hele dag sjouwen en inruimen.
P_Tries
Geplaatst: 20-01-14 22:43
Ken het! Hier drie jaar ggeleden ook 6 weken stilgezeten. Toen was borduren mn grooootste hulp om de dag door te komen. Hoe lang moet je nog met pootje omhoog?
Borduren is een van de weinige dingen die je wel kan doen met pootje omhoog. Heb er helaas ervaring mee. Ik ben niet een snelle borduurder maar had toen in ca 4 maanden tijd het aap-noot-mies klaar. Vandaag hoef ik pas om 11 uur naar mijn werk toe dus kan straks nog even prikken
haha zo ben ik ook begonnen op mijn 19e, pootje in het gips en verveelde me rot. een leuk pakket gekocht (beetje groot eigenlijk om mee te beginnen) en mams zei dat ik dat nooit af zou maken. Ik maakte altijd alles voor de helft af Nu 23 jaar later doe ik het nog steeds
Hier begonnen op stage.. na de stage uren geen dingen meer die leuk waren. En mn stage begeleidster zei dat ik dan maar moest gaan borduren net als zij.. woeiii klein pakket gekozen en nooit meer gestopt
Keandra
Geplaatst: 21-01-14 14:29
Ik heb leren naaien toen ik 7 was. Heb toen een paar jaar genaaid en dan heeft het stil gelegen. Nadien weer opgenomen en weer stilgelegen. Nu weer 2 jaar het opgenomen. En als je een mankepoot hebt dan vorder je inderdaad snel. In de jaren dat hrt stil lag, heb ik veel zitten haken. Dus wel creatief gebleven.
hubbie heeft vandaag de kopies gemaakt voor de volgende pagina. Kan ik op mijn werk onder de middag pauze alles uitschrijven van codes. Vanavond ga ik starten om een kleed in elkaar te steken, heb dit al lang genoeg uitgesteld. Wil dat het binnenkort af is.
Ik ben ooit begonnen toen ik wen half jaar thuiszat ivm pfeiffer. Daarna een opleiding gaan doen waar ik thuis niets hoefde te doen, dus ben daarna gewoon lekker doorgegaan. Nu ligt het een beetje stil omdat het weer slechter gaat, maar ergens over een paar jaar wil ik er toch welweer 2 afhebben :p
Misschien dalijk even een half uurtje borduren :p ben kapot moe en moet dus iets doen om niet te vroeg mijn bed in te duiken
Zo.....die HEAD zijn gaaf..... Hoe duur eigenlijk? (mag per pb....)
Brimi_Disa
Geplaatst: 21-01-14 21:08
Keandra schreef:
met welke ben jij begonnen Brimi?
Met een mini Chimera Black Rose, maar deze wordt ook al 46 bij 40 cm. Het schiet nu niet erg op, want druk met werk en ik ben bezig met wit garen, dus daar heb je echt daglicht bij nodig...