Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rock schreef:Nou Assepoester, ik vind hem ook gedetailleerd, maar ik vind de verhoudingen niet kloppen![]()
Ik heb er niet voor gestudeerd om tekeningen te taxeren maar bijvoorbeeld die tekening van Fnanne op de vorige pagina vind ik compleet kloppen. Die is dus in mijn ogen een stuk meer waard dan die van San die ik niet helemaal goed vind.
Dat wil overigens niet zeggen dat ik het beter zou doen.
_San87_ schreef:Rock schreef:Nou Assepoester, ik vind hem ook gedetailleerd, maar ik vind de verhoudingen niet kloppen![]()
Ik heb er niet voor gestudeerd om tekeningen te taxeren maar bijvoorbeeld die tekening van Fnanne op de vorige pagina vind ik compleet kloppen. Die is dus in mijn ogen een stuk meer waard dan die van San die ik niet helemaal goed vind.
Dat wil overigens niet zeggen dat ik het beter zou doen.
Hoe kan je nu zeggen dat de verhoudingen niet kloppen? Of heb je Karel gekend?
Het klopt dat de foto niet helemaal helder is, hij is wazig. Maar ik kan hem niet opnieuw schieten. En inderdaad, wat al eerder gezegd is, voor 30 euro ga ik niet eens beginnen aan zo'n portret. Gelukkig was de huidige eigenaresse zo blij, dat ze dr tranen van kreeg. En dat is voor mij veel meer waard dan welk geld dan ook