Och, is bijna niks van te zien. Bij mijn laatste schoot ik uit toen ik bijna klaar was (en de rest was zonder echt zichtbare uitschietertjes). Ik baal daar altijd zo van.
Eindelijk, m'n tweede kleurplaat af! wel meer tevreden dan de vorige alleen op t laatst brak de punt steeds af van m'n donkergroen.. Kon maar blijven slijpen. Ook toen ik aan de achterkant van t potlood begon haha. Iemand tips?
Sommige mensen zijn echt druk bezig, er komt in ieder geval weer heel wat moois voorbij.
Ik had het idee om een keer wat meer mannelijke kleuren te gebruiken voor een mandala. Aan de reactie van mijn vriend te zien, heb ik de bal totaal mis geslagen. Oordeel zelf maar, ik heb me er maar bij neer gelegd dat er niets mannelijks in mij verborgen zit.
Daarom ben ik meer weer aan de slag gegaan met wat meer speelse kleuren.
Ja! Op de één of andere manier zit ik echt in een tekenflow. Haha. Kan echt elke avond wel zitten kleuren. Vaak zelfs tijdens het ontbijt zit ik al te kleuren aan de tafel.
Lisette0
Geplaatst: 13-03-16 01:28
Haha, dat heb ik ook vaak. Elk vrij momentje weer even verder willen. Maar heb dat wel echt met vlagen. Laatste tijd staat het op een wat lager pitje.
Mandyy
Geplaatst: 13-03-16 01:31
Kom er gewoon niet aan toe laatste tijd! hopelijk van de week een keer. Leuke platen hier weer!
Ik kleur op dit moment vooral tijdens mijn nachtdienst. Ben begin februari ziek geweest en ik geraak moeilijk terug in mijn oude ritme, dus sta ik hopeloos achter met al mijn werk thuis. Ach, volgende maand heb ik een weekje verlof, wie weet lukt het dan weer wel. Er wordt hier in ieder geval genoeg inspiratie gepost!