Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Gewoon het lusje op je naald zetten en breien. In het ergste geval heb je hem gedraaid gebreid, maar daar heb je verder ook geen last van. Lukt je echt 

Lalidan schreef:Ik brei topdown, dus vanaf dat het rond is kan ik passen. En eventueel een stukje uithalen en aanpassen. Dus ik brei niet eerst een hele trui om er dan achter te komen dat hij niet (goed) past, want dat zou de lol wel verpesten inderdaad
 Ik heb van mijn mams een speciaal draadje meegekregen die het passen makkelijker maakt. Dat werkt zeker prettig.
 Heb je hem al gebruikt? Ik vind lace altijd erg mooi bij een zomersjaal.
. Elke keer als ik hem aan doe denk ik: biijjna, misschien nog 1cm (en dat proces heeft zich al 4 keer herhaald  
).

ben benieuwd hoe het eruit gaat zien!                                                         
. We zullen zien of dat een beetje gaat werken. Ik zal als ik mijn vriend morgen zover krijg een aan foto van het topje tot nu toe proberen te maken (terwijl het nog licht is, nu zie je helaas vrij weinig…).                                                         

.
 of brei je gewoon alleen dingen waar je het niet voor nodig hebt? Maar wat dan? Wel benieuwd naar fotos!                                                         

. 
 (voorbeeld https://cdn11.bigcommerce.com/s-scgdirr ... 04.jpg?c=2)