Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarcoBorsato schreef:Giolli schreef:Ik heb 2 kasten vol stof maar geen tijd om wat te doen.In september begint onze les weer.
Ja wij ook zoiets. Maar zit me af te vragen of ik door wil gaan. Wil eigenlijk patroontekenen gaan doen.
MarcoBorsato schreef:Giolli schreef:Ik heb 2 kasten vol stof maar geen tijd om wat te doen.In september begint onze les weer.
Ja wij ook zoiets. Maar zit me af te vragen of ik door wil gaan. Wil eigenlijk patroontekenen gaan doen.
_Ilsee_ schreef:Hi!
Ik ben echt al een tijdje niet op bokt geweest en nu weer terug en zocht een naaitopic haha! Maar zie dat het niet niet heel druk is. Wat heeft iedereen op dit moment op de naaimachine liggen?
Ik ben dit jaar begonnen met naaien en door de lockdown zit ik er helemaal in!
Op dit moment probeer ik een wraptop te maken maar moet de stof nog uitknippen, en een fanny pack
Sandrina schreef:Wat een machine heb je daar, die borduurmachine. ChristaMoore Ik maak dingen van leer, heb dus het ruige werk nodig, een sterke motor en driedraadsgetwijnd garen. Veel succes met de zoektocht naar goed garen en een wijze leertijd. Je woont in Houten hihi ik ook. Als je zacht borduurbaar leder nodig hebt, hoor ik het wel. Heb donkerblauw lamsnappa, kleine lapjes.