Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NathalietjeB schreef:hmz en ik wou nog wel bh,s ermee gaan versieren...
ik heb mijne ook vandaag besteld als ik t wist dat tie bij de lidl te koop was had ik em daar gekocht maar goed
heb een dual applicator gekocht en dus ook leer kan bewerken en hout
Sjolvir schreef:Proefkonijn gevonden!!
Deed het die 2 x dat ik gehotfixt heb met lijmpistool (zonder lijm, gewoon steentje verwarmen en plakken net zoals met
aplicator, maar af en toe sprongen ze spontaan weg)
edit, kan alleen met de beste wil van de wereld dat ding online in het krantje niet vinden en
heb hem ook niet in mijn brievenbus krantje gezien, dat had ik onthouden (denk ik...).
Vanaf wanneer te koop?
Bella123 schreef:Sjolvir schreef:Proefkonijn gevonden!!
Deed het die 2 x dat ik gehotfixt heb met lijmpistool (zonder lijm, gewoon steentje verwarmen en plakken net zoals met
aplicator, maar af en toe sprongen ze spontaan weg)
edit, kan alleen met de beste wil van de wereld dat ding online in het krantje niet vinden en
heb hem ook niet in mijn brievenbus krantje gezien, dat had ik onthouden (denk ik...).
Vanaf wanneer te koop?
Hij staat in het krantje van week 39, beetje achterin. Vanaf donderdag 27 september te koop, as donderdag dus. Misschien niet in elke regio te koop? Ik woon in 'Lidl regio' 2 en daar staat ie iig in.
Edit: in het online krantje staat dat het krantje uitkomt op 23 september, morgen dus. Hij zou dus in het krantje moeten staat dat je komende week binnen krijgt.
Skessa_ schreef:Heb ik dit nou goed begrepen??![]()
Er zijn 3 soorten steentjes?
normale steentjes, blingen niet heel erg
dmg (?) blingen een beetje
swaroski, blingen heel erg
annelieke92 schreef:Ik heb even een vraag, welke maat steentjes zijn het mooiste voor op een cap en een rijjasje. Heb vandaag mijn applicator binnengekregen en wil binnenkort mijn cap en jasje pimpen