Wauw, wat mooi gedaan! Jehebt dat oog geweldig mooi weergegeven! Mooi schaduwwerk, top!
Leen
Geplaatst: 19-10-11 12:15
Waauw heel erg mooi, misschien kan je dat randje aan de schaduw op de nek van de kaak (euhm ) Wat minder hard maken. Valt nu namelijk best op. Verder heb ik er geen commentaar op.
zeer mooi alleen denk ik dat de oogkleur eerder heel donker bruin tegen zwart aan had gekunt. en de hals is iets te zwaar,die had bij de overgang naar het hoofd wat snittiger gemogen.
Laatst bijgewerkt door xMarieke op 20-10-11 18:47, in het totaal 2 keer bewerkt Reden:Foto in quote in link veranderd. Typo
wow, ik durf mijn tekening gewoon niet te plaatsen als ik deze resultaten zie!! maar goed, komt ie: Spirit van bokker X_spirit_X :
Irmy
Geplaatst: 28-10-11 17:31
LisaLucky: mooi getekend! Maar ik heb het idee dat de neus wat aan de smalle kant is, verder is je tekening goed gelukt.
Na even twijfelen ga ik toch mijn tekening plaatsen. Een tijd terug stond mijn foto in het aanvraag topic en toen heb ik er zelf maar wat mee gedaan. Ik wil ontzettend graag wat schaduwen tekenen, maar ik weet niet precies waar. In zijn gezicht heeft hij allemaal kleine witte haartjes, en ik weet echt niet hoe ik die met potlood moet tekenen. Het rechteroor is trouwens nog niet af, meerdere kleine dingen zijn nog niet af. Origineel: http://i42.tinypic.com/6qcmwy.jpg