Kijk eens Jis! Mooi hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jis_ schreef:Een maand terug kreeg ik een aangename verrassing, werd benaderd door een uitgeverij of ze mijn Gaai op een vakblad voor dierenartsen mochten zetten, in het blad een stukje over mij er bij.Dit doen ze elke maand weer met en andere kunstenaar.
Had al een proefdruk binnen gekregen en nu net het resultaat.![]()
Stoute schoenen aangetrokkenen de kunstcafé hier in het dorp gemaild en ik ga half/eind volgend jaar of in 2023 daar exposeren, het is even alles indelen en ze hadden al aardig wat kunstenaars benaderd. Dit gaat gebeuren met mijn serie vogels in Nederland.
[ [url=m/lZR0mR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sNLZgV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jis_ schreef:Die wordt mooi, super goed begin inderdaad!
Wat gaaf een schilderkamer! Je werken ophangen daar is leuk maar op een gegeven moment heb je geen plek meer.Ik heb een stuk vrij gehouden en daar een plank gehangen om staand veel werk kwijt te kunnen, staat ook het ook veiliger dan op de grond.
Mkango schreef:Heel mooi, Jeika!
Ik ben hier wel wat stil geweest, maar ik heb niet stil gezeten de laatste maanden.
Allereerst Stradivarius en Spanish Mission die nek aan nek gingen in de Lonsdale Cup:
[ Afbeelding ]
Twee vissen die ik voor een Halloween feature op de blog van mijn werkgever maakte:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En momenteel ben ik de laatste hand aan het leggen aan deze harige olifant:
[ Afbeelding ]