Kijk de folders via reclamefolder app. Misschien een tip voor je. Kruidvat acties lopen vanaf dinsdag.
Dankje! Op de foto zijn ze een beetje flets. Heb vanmorgen van alles geprobeerd qua belichting maar kreeg het niet goed.
Gaaf! De wolf ook!Een van de poezen is vandaag geopereerd en ligt de hele middag al op schoot. Net even mn kleurboek gepakt die ligt op zijleuning van bank, kan ik wat kleuren.
Gaaf allebei hierboven Ik weet niet met welke mandala ik nu zal beginnen... Wie roept er weer een pagina nummer voor me? :p
Lisette0 schreef:Oh dear, dat is een lastige met heeeel veel vakjes.. Challenge accepted, thanks! Ikkeh heb gewoon het geluksnummer van Sheldon Cooper uit The Big Bang Theory genomen
Lisette0 schreef:Dat zal ik nodig hebben, dank je. Ik zal proberen om er niet weer een chaos van te maken. Chaos kan leuk zijn!
Klopt zeker. Maar denk dat het bij deze een beetje te veel van het goede wordt, haha. De plaat zelf is ook al zo druk.
Ik heb weer twee kleurplaten af. Niet echt spannende kleurplaten. Gewoon lekker makkelijk tijdverdrijf.