Mja, aansluiten, ook zo'n feest. Kan de printer niet vinden staat er dan. "Je staat er f*&^&king naast!?!"

Digitaaltje weer, uit de losse pols.
Shy

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RenskeFrea schreef:Pluizebolpum, die van gister vind ik juist tof. Misschien heeft ie een wat dikke buik maar zijn achterhand vind ik dan juist wel weer prima gelukt. Het is toch lastig het goed in zo'n houding neer te zetten, ik zou het niet kunnen zonder voorbeeldje hoor
Mijn manegepaardje liep in de les ook zo netjes, lekker ontspannen. Heeft me wel flinke tijd gekost om haar beetje door te krijgen. Wel haar hoofdje iets lager, en ze gooit gelukkig ook nog niet zo hoog op
Je verslag van vandaag is wel erg summier hoor, dat wekt meer nieuwsgierigheid dan het gestild wordt...
Je tekening vind ik wel weer erg gaaf. Mooi kleurtje, past goed bij de houding, die ook weer erg leuk gelukt is.
Fnanne, mijn knuffels gingen vroeger altijd bedelen bij mijn zusje om snoepjes, zij kregen het wel losgepeuterd en ik niet, en dan mocht ik ze dan toch wel opeten. Ik heb het nooit gesnapt maar maakte er handig gebruik van(mijn snoepjes voorraad was altijd veel sneller op dan hare op de een of andere manier
)
Lekker om op stap ook fijn te kunnen kliederen met verf. Naar londen neem ik maar klein schetsblokje en potloden mee, helaas kan ik met alleen handbagage niet uitgebreid spul meenemenJe tekeningen/schilderingen zijn weer erg gaaf geworden
Ik vind de tweede het leukst, gave houding. En die is wat massiever dan de eerste, die eerste lijkt net wat onaf.
Ik ben dit weekend ook druk geweest, iets met kleding shoppen en aardappels oogsten bij mijn moeder, en de auto wassen want die kan natuurlijk niet een week hier smerig achterblijven enzo![]()
Dus het zijn weer wat potlood krabbels ipv ingekleurde platenOp A5, en heb de scanner dit keer verteld dat hij ze toch echt donker moest maken, daarom zijn ze nu zwart ipv dat ie maar de helft van de lijntjes scant
Maar dat heeft ook wel weer leuk effect bij deze.
De T is van...:
[ [url=m/GMQ1OJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
en de U is van....:
[ [url=m/JRfcpB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Morgenochtend vertrek ik naar Londen tot en met vrijdag, dus denk dat ik voorlopig niks kan plaatsen (neem niet echt internet apparaat mee, behalve misschien e-reader), maar ik zal wel mijn best doen mijn krabbeltjes bij te houden elke dag
Tot over een weekje!!