alleen voor een bescheiden groepje breiende bokkers, uiteraard
*zet zichzelf vast op aanmeldlijstje*Leuk hoor! En welkom! Weet je al wat je volgende brei project gaat worden?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
alleen voor een bescheiden groepje breiende bokkers, uiteraard
*zet zichzelf vast op aanmeldlijstje*
Helaas na de komst van mijn dochter verkocht (heb er wel spijt van) dus gebruik die van mijn moeder, als ik er op bezoek ben.
? Ik was eerst aan een sjaal begonnen want dat is lekker makkelijk, maar nu heb ik het werkje weer zo lang laten liggen dat ik nu weer niet meer weet hoe het moet
als ik dan weer na een tijd hier kijk denk ik dat wil ik ook kunnen. Lukt het bijvoorbeeld na een tijdje om tv te kijken en breien tegelijk of moet je je echt altijd zo blijven focussen
) nieuwe projecten. Dan koop ik de motivatie er gewoon bij.
dat werkt hier ook altijd. Voor even, in elk geval.

Kun je het tempo een beetje bijhouden?
! Ik ben Floor en ik brei ook regelmatig, wat eigenlijk allemaal in gang gezet is doordat mijn lieve mama ontzettend van wol houdt. Alles van schapenvacht tot breien doet ze graag (spinnen, verven, etc. etc.). Ik ben ooit begonnen met alleen sokjes breien, maar maak nu vanalles. Mijn grootste probleem is dat ik dingen al snel te veel vind kriebelen om aan te doen
.

. Ik hoop dat je je snel weer goed genoeg voelt om lekker rustig op de bank te breien.
ik mis die van mij nog steeds, maar nu heb ik haar zus