Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kerstkransje schreef:Jolien87: Waar is dit patroon te koop en is het in Nederlands?
Ze zijn prachtig!
Nalatje schreef:Leuke knuffeltjes!
Heeft iemand hier ervaring met het haken van een muts? Mijn papa had graag een muts gehad maar het lijkt mij maar niet te lukken... ik heb nu geprobeerd halve stokjes in een cirkel en dan telkens meerderen door twee halve stokjes in elk half stokje te doen, maar het blijft heel erg krullen
Citaat:Hiel : draad voor de hiel aanhechten twee steken links van het midden.
2 vasten en een halve vaste. 1 vaste, keren.
Meerder in de volgende toeren nu in elke 1e en laatste steek een vaste tot je 20 steken hebt. Haak dan nog heen en weer over die 20 vasten tot je op de voet zelf nog 20 steken hebt staan. (Of 16 bij een heel smalle enkel). Hecht daarna middenachter het garen voor de enkel aan en haak verder in het patroon van de voet.
Meloen schreef:Citaat:Hiel : draad voor de hiel aanhechten twee steken links van het midden.
2 vasten en een halve vaste. 1 vaste, keren.
Meerder in de volgende toeren nu in elke 1e en laatste steek een vaste tot je 20 steken hebt. Haak dan nog heen en weer over die 20 vasten tot je op de voet zelf nog 20 steken hebt staan. (Of 16 bij een heel smalle enkel). Hecht daarna middenachter het garen voor de enkel aan en haak verder in het patroon van de voet.
Jij hebt nu een toer van 42 steken?
Ik zit ook even te puzzelen hoor wat ze precies doelen. Want hoe komt ze vervolgens bij 20 steken?
Want ze zegt meerderen. Maar zou juist minderen moeten zijn toch?
Susanne_ schreef:
Xfjord schreef:heeft iemand misschien een linkje van een poes, kerstman of rendier?
waar kopen jullie eigenlijk je martiaal?
Jolien87, wow! leuk gedaan!
gratis patronen![]()
http://freppi.com/Amigurumi.aspx