Maar de meesten hebben hier toch al een? We kunnen niet met twee handen hotfixen, tenmisnte, dat kan ik niet hoor
of met je voeten hahaha Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar de meesten hebben hier toch al een?
of met je voeten hahaha
stille meelezers, meld het even als u een aparaat bij de lidl heeft gekocht en gaat testen! uiteraard willen we ook de steentjes kwaliteit weten
ik was juist van plan om volgende maand (na het storten van het nieuwe salaris
) een hotfix apparaat te gaan kopen, had ook al zitten spitten waar ik dat nu het voordeligst kon doen en zie nu deze aanbieding: perfect! Ik ga proberen hem gelijk donderdag te kopen en ga dan denk ik volgend weekend iets proberen te hotfixen, even iets zoeken wat ik kan verknallen hihi
misschien ook een idee voor jou haha. Niemand ziet dat je je onderbroek als test object gebruikt
maareh... Zit het nog wel lekker dan? Als je bv een strakke spijkerbroek aan hebt, prikken die steentjes dan niet?
kellyloet schreef:hey mensen voor wie nog geen aplicator heeft en niet via internet wil bestellen. komende week hebben ze bij de lidl aplicators voor 10 euro ofzo.
met 2x 200 steentjes.
greets
)