Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Century: Wat een fijn werkje, ik vind je voor wat betreft bloemen ook echt beduidend beter dan met paarden (no offence, je wordt wel steeds beter!). Voor dit werk zou ik rustig 100 euro betalen.
_San87_ schreef:Centrury: Waar ik de lelie dus echt heel gaaf vond, en ook heel netjes gemaakt, vind ik dit weer een stuk minder. Anatomisch lijkt het dier niet correct te zijn en ik mis veel detail en ook dieptewerking.
_San87_ schreef:Century: Al een hele verbetering met het vorige paard! Je leert snel. Ik vind je kleurgebruik al veel fijner en er komt al wat meer detail en meer contrast in je tekening. Ik denk dat de borst aan de kleine kant is, verder vind ik het een leuk plaatje om naar te kijken. Ik denk dat 15 euro voor nu een redelijke prijs is.
babe schreef:_San87_ schreef:Bedankt voor je taxatie. Ik denk dat ik mijn prijzen maar omhoog moet gooien
.
Ik ben heel erg benieuwd wat je prijzen zijn. Ik zie het niet staan op je site, klopt dat?
babe schreef:Ik doe ook even mee
Pagina 83
Aartje, door de slechte foto lijkt de tekening minder goed dan hij in werkelijkheid is volgens mij. Maar voor zover ik het kan zien, 40 euro voor A4.
40x50 met pastel
[ Afbeelding ]
Ik ben heel erg benieuwd wat jullie hier voor zouden geven
Aartje schreef:Century : Mooi werkje! Door het kleurgebruik wordt het een warme tekening. Licht en schaduw zijn mooi verwerkt. echter stoor ik mij iets aan het hoofd. Er klopt gevoelsmatig iets niet helemaal. Ik weet dat je dit mooier had gekunt dus dat is dan een verbeterpuntje. Maar ook hier verder kloppen de verhoudingen prima. De halsspier vind ik ook mooi weergegeven. Er had alleen nog iets meer contract bij het achterbeen gebruikt kunnen worden en iets wat bij de boek. Nu loopt de hals bijna gelijk over op de rest van het lijf, snap je wat ik bedoel? Voor een tinker mist er nog wat 'boeg'.
Waardeschatting: 35,-