Dames! Ik heb bij de action echt vreselijk handig bakken gekocht om al je sieraden-maak-spullen in op te bergen!
Het is gewoon zo'n schroeven/spijker box met 23 vakken. 2,20 kost die. Ik heb er drie ingeslagen maar ga er morgen nog twee halen.
Verder heb ik ook tangetjes gekocht en satijnlint.
Ook zag ik dat ze er van die boxjes hebben om sieraden te maken met glas en houten kralen voor maar 1,25. Een beetje zoeken, maar er zitten echt hele leuke dingen tussen.
Oh ja. En ze hebben er ook van die rubberen matten. Die kun je heel handig gebruiken om je kralen op te leggen zodat ze niet weg rollen. Kost 1 euro nog wat volgensmij en dan heb je behoorlijke mat.
SimoneDV
Geplaatst: 15-08-11 19:39
haha ik las het net al in het action topic kom ik het hier ook tegen
Ik ben vandaag en gister weer lekker bezig geweest Nu hopen dat ik ook snel m'n nieuwe kraaltjes binnen krijg dan kan ik ook armbandjes maken die ik in m'n hoofd heb. En m'n oorbel haakjes zijn ook op
Ik heb gister een armband gemaakt waar ik helemaal blij mee ben.
Zonet heb ik weer een heel stel kralen besteld bij de groothandel. Nu nog wat bij een andere groothandel. Mochten er mensen geinteresseerd zijn, pb sturen mag altijd
annepaardoes
Geplaatst: 15-08-11 20:18
Oh dat is wel luxe dat je bij de groothandel kunt bestellen. Ik wacht totdat mijn vriend een KVK gaat aanvragen. Dan kan ik ook via de groothandel kopen
Leuke oorbellen Simone!
SimoneDV
Geplaatst: 15-08-11 20:43
IndianaJones schreef:
Aaaaaaaah leuuuk, meld me hier zeker ook even
annepaardoes schreef:
Leuke oorbellen Simone!
bedankt
Georgette foto van je armband?
annepaardoes
Geplaatst: 15-08-11 20:57
simone vroeg mij in het action topic fotot's van de bakken en tangen. Leek mij wel handig om die hier even te plaatsten zodat meer sieradenmakers ze kunnen zien.
Dit is de ene kant van de bak:
En dit de andere. De bak heeft dubbele deksels:
De drie bakken op elkaar
De bakken hebben een afmeting van: 27 cm. x 20 cm. x 6,5 cm.
En de tangen:
En om deze platbektang ging het mij eigenlijk. (de knip tang is ook wel handig voor erbij. De andere platbektang kun je niet gebruiken voor sieraden, omdat er ribbels aan de binnenkant van de tang zitten en dat zou het sieraad beschadigen)
SimoneDV
Geplaatst: 15-08-11 21:15
ah wat grappig die dozen heb ik ook maar die had mn moeder lang geleden gekocht bij de bas van der heijden supermarkt Zijn inderdaad wel handig
Die tangetjes zien er wel fijn uit, mijn knip tangetje die is beetje bot dus kan wel een nieuwe gebruiken En die andere is ook wel handig dan, alleen die ene met ribbels idd dan niet. Hoeveel kosten die tangetjes?
Okay, dan ga ik het eens met een gummetje proberen!
singasong
Geplaatst: 18-08-11 08:20
Hoe doen jullie dat als er een klacht komt van een klant over schade aan een sieraad door verzending? Ik had een treasure-flesje gemaakt en verstuurd, tuurlijk goed ingepakt maar wel in een bubbeltjes-envelop, zoals ik dat altijd doe. Het is helemaal in diggelen gegaan. Dit is de 2e keer in al die jaren dat ik al sieraden maak, dat ik een klacht krijg hierover. Ik zet ook altijd in koeienletters BREEKBAAR op de envelop. Op mijn site heb ik vermeld staan dat ik niet verantwoordelijk ben voor schade aan de sieraden tijdens verzending maar in hoeverre kun je dit ook hard maken? Natuurlijk heb ik aangeboden om op mijn kosten een nieuw flesje te maken maar heb er wel bijgezegd dat als ze zeker wil zijn dat het heel aankomt ze het beter met pakketpost kan laten komen. Kosten voor verzending zijn dan wel voor haar en daar is ze het niet mee eens. Vinden jullie dit redelijk? Of hoe zouden jullie dit oplossen?
Ik zou niet weten hoe dat precies qua rechten zit. Kijk een op http://www.consuwijzer.nl/. Misschien kun je daar iets vinden.
Ik vind trouwens verder dat je al een hele redelijke oplossing hebt aangeboden.
SimoneDV
Geplaatst: 18-08-11 12:46
oh dat lijkt me wel lastig ja, ik zou ook niet zo goed weten hoe en wat dan.
Wat me soms wel handig lijkt voor verzenden van bepaalde dingen zijn van die platte stevige doosjes die wel door de brievenbus kunnen maar zo zijn dingen toch net wat beter verpakt. Maarja waar koop je die dingen, en verzenden wordt dan ook wel weer duurder natuurlijk.
Kijk dit is wat ik nu al heb van mn kraaltjes die ik besteld had, komen nog meer facet kraaltjes
moet nu maar eens gaan kijken of ik ook leuke ANDERE kraaltjes kan bedenken anders zit ik straks met alleen facet kraaltjes (naja heb al genoeg andere dozen vol staan eigenlijk ook )