[INFO] Hobby borduren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

P_Tries

Re: [CENTRAAL] Hobby borduren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 22:24

Wat heb jij er voor betaald?

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 23:32

Vraag ik me ook af, ik bestel ze ook altijd bij de spinnerij

Lughnassadh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 13:14

Ik bestel ze dus bij HEAD zelf. Ik wacht altijd op de sale. Die hebben ze regelmatig en dan krijg je 35% of 50% korting. De Bookshelf had ik met 50% korting en heb omgerekend ongeveer 12 euro betaald. En voor dat bedrag heb ik ze in Nederland nog nooit gezien. Ook trouwens niet als je ze zonder korting zou kopen.

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 15:48

12 euro luhngnash!! Dat is echt goedkoop.
Heb de tijger ook bij de spinnerij besteld. Was nu meer geld kwijt, maar het was ook mijn eerste keer. De volgende durf ik wel bij head zelf te bestellen. Mijn borduren ligt in een verhuis doos, dus volgende week kan ik pas weer verder...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 17:17

Ik heb ook rechtstreeks bij head gedaan in de sale, gewoon met paypal en dan downloaden.. Ik was nog geen 10 euro kwijt!

P_Tries

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 19:12

Ik heb 15 euro betaalt. Dat verschil is te overzien.

MarChak

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 13:43

Lekker hoor, weer borduren (en toch wel leuker dan WordFeud ;) )
(Eeehm iemand een tip om de foto kleiner te plaatsen? Hij staat op Google+)
Afbeelding

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 18:02

Wow die is mooi marchak!

MarChak

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 19:01

Ja he, ben wel blij met dit krijgertje.
Heb even opgezocht hoe deze heet: Equine Trio van Dimensions (#35091 van de Gold Collection)

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 19:09

Wow gaaf marchak!!!

Lughnassadh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 21:18

Leuk Marchak!

Keandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 21:55

Leuk project marchak.

Ik kan weer even borduren. Denk dat ik vanavond er nog een draadje ga opzetten. Hubbie is spelletje op ps4 aan het spelen en ik kijk en denk mee. :+

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 10:20

Hoi!
Mag ik me hier ook melden?
Ik ben 4-12 bevallen en wil voor op de babykamer een werkje maken. Heb m'n plaatje inmiddels overgezet naar een patroon en heb m'n kleurenlijst :)

Lughnassadh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 11:53

Keandra schreef:
Leuk project marchak.

Ik kan weer even borduren. Denk dat ik vanavond er nog een draadje ga opzetten. Hubbie is spelletje op ps4 aan het spelen en ik kijk en denk mee. :+

Hier een lief met een ps3 en een hoop vrienden die dan online hetzelfde spel spelen. Voor mij een prima excuus om te borduren ;) .

Keandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 12:04

Maar als het over online spelen gaat dan doe ik mee :o .
We hebben zo jaren World of Warcraft gespeeld, beide heel vaak, samen met nog 38 man ik boss gaan neerknuppelen. :+ Dan kwam er niets van borduren.
Dan ben ik er nu uit gegroeid, uit dat spelen. Dat gaat nog wel eens, maar dan niet voor hele dagen of avonden.
Vanavond weer tijd om wat te borduren. Heb vandaag mijn vrije dag. Net 2 bakken strijk gedaan (2.5u :( ), straks nog naar de winkel (colruyt, wekelijkse inkopen, en dan nog om paardenvoer), kids halen, stofzuigen en dweilen. Dan ligt het huis weer proper. (ben al terug bezig met een was, die kan dan straks weer opgehangen worden, een mens blijft jammer genoeg bezig)

Het mag dringend beter weer worden. Ben helemaal depri aan het worden, die grijze dagen doen me geen goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 18:26

Joanne1987 schreef:
Hoi!
Mag ik me hier ook melden?
Ik ben 4-12 bevallen en wil voor op de babykamer een werkje maken. Heb m'n plaatje inmiddels overgezet naar een patroon en heb m'n kleurenlijst :)

Heyy gefeliciteerd! Al bevallen zelfs! Ik weet nog dat we samen in het trouwtopic zaten :P

Keandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 20:40

Ben weer begonnen voor een avondje. Ga zwart doen. Vind dat een hatelijk kleur. Maar is nog veel zwart te doen. Gelukkig grote vlakken.
Dan nog 3 kleuren en p4 is af.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 20:46

Ja gaat snel he...
Hoe bevalt jou net getrouwde leven? ;)

Vandaag bestellijst garen ingevuld, wat een werk...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 22:13

Ja prima hihi! Niks anders eigenlijk, behalve dat ik nu steeds mijn achternaam moet spellen :+

Keandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 09:32

Mijn hatelijke zwart is goed aan het vorderen, denk dat ik gisteren toch zeker 250 kruisjes kunnen doen heb. Vandaag verder doen zodat dat zwart gedaan is.
Verder zit ik weer in de lappenmand. Mag volgende week maandag naar de orthopeed die me vorig jaar geopereerd heeft aan mijn knie. Tot een 2 maand terug had ik soms eens een uurtje knagen aan die knie, ging dan over met wat rustig doen (lees zitten en niks doen). maar nu sinds 2 weken ga&at het elke dag minder. Gisteren de dag begonnen met pijnstillers te nemen. Hebben uiteindelijk niet geholpen. Vannacht wakker geworden van de pijn in mijn knie (als ik teveel plooi krijg ik nu pijnscheuten). Dus denk dat er effectief iets mis is weer. (en dat ondanks dat een goede collega me continu vertelt dat ik maar mee moet leren leven := )

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-14 12:42

Heb de afgelopen dagen mooi door kunnen prikken. Veel dezelfde kleur. Is weer eens wat anders dan steeds een paar kruisjes dan schiet het niet echt op

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 16:57

grote stukken in 1 kleur schiet inderdaad sneller op :P

Ik ga misschien morgen ene flinke tijd borduren. Ik moet mijn schoonzusje naar eeen hondenwedstrijd rijden en ben daar dus de hele dag. Ze zei laatstedat ze in de kantine wilde zitten (het is in een manege), dus ik kan waarshijnlijk flink wat uurtjes borduren :P
Morgen maar eens de rest van de kleuren in mijn asje doen (behalve 1 want die heb ik nog steeds niet bijgekocht :P)

P_Tries

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 20:25

Oef heftig Keandra! Hopelijk kan de orthopeed je iets meer vertellen? en iets dat je er niet mee hoeft te blijven lopen, maar het over kan gaan.

Hier eindelijk na 5 weken mijn Bookshelf binnen!! :):) Nu morgen even de bestelling van stof en garen eruit doen, en dan hopelijk snel beginnen.

Ik zit ook weer even een soort van in de lappenmand, schouder is afgelopen augustus uit de kom geweest, en nu gisteren weer een flinke optater gehad, dus loop nu weer met een mitella en pijnstillers.. :+
Hopelijk kan ik nog een manier vinden om even te borduren morgen.

sandorra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 20:31

Keandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 20:45

Oei Tries, dat is ook minder.
Heb me vandaag rustig gehouden, dus veel borduren en beentje omhoog in de zetel. Resultaat: knie is beter dan gisteren. Maar volledig plooien blijft pijnlijk en er is nog steeds een band juist boven mijn knie en dat staat ook gevoelig. Morgen een dag gaan werken/afzien, hoop dat ik deze nacht niet terug wakker wordt door last in die knie.

Vandaag het zwart afgewerkt. Dus nu al een ander kleurtje begonnen. Denk dat p4 volgende week wel zal af zijn. :D