Ja zat ik ook al te denken haha! Diel, post die hoofd foto's die Lys gemaakt heb hier, ik heb die hoofdfoto opgeslagen van je site van hem. Die vind ik echt gaaf! Denk dat meerdere die foto's ook wel zullen tekenen!
Diëlle, die tweede foto vind ik echt mooi! Ja hij heeft hier ook wel manen natuurlijk, maar bij de bok foto gaat het alle kanten op, hier wel in een richting ongeveer! En nee sorry ben nog niet aan die foto begonnen! Had hem wel al klaar gemaakt om te schetsen. (dmv bewerken details naar voren halen & cirkels zetten) Maar ben nu eerst aan een A3 formaat van Joy aan het maken. Als ik eraan begonnen ben hoor je het van me!
Venix
Geplaatst: 02-09-09 11:54
Hee! Mn zus heeft wat nieuwe foto's gemaakt van mn shetje. Misschien vind iemand het leuk om er 1 te tekenen?
Laatst bijgewerkt door Lontje op 03-09-09 00:01, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Foto in link gezet.
_Snow_White
Geplaatst: 02-09-09 12:54
Inmiddels van onze nieuwe aanwinst ook een mooie hoofdfoto:
Houdringe's Gracia
Duke
Geplaatst: 02-09-09 16:38
BlackDancer schreef:
lijkt me leuk om te doen maar oehww die manen
Juíst die manen! Dat is juist zo gaaf om te doen! Maar ik heb het eigenlijk te druk... heb wel die veulenfoto van Vernon nu van de printer af laten rollen.
SIEMxFUNNY
Geplaatst: 02-09-09 20:26
Paardje van blijheid pg 79 Van het weekend ga ik hem maar onder de scanner gooien, want de foto doet de tekening geen goed.
Gaaafff!!! Heel mooi gedaan. Mooie achtergrond ook! Het enige wat mist, zijn de wimpers. Verder echt petje af zeg!
Venix: Heb jij de eerste twee voor mij in het groot?
BlackDancer
Geplaatst: 02-09-09 20:33
Whaha die ben ik ook aan het maken Hij is mooi man! waarmee heb je em gemaakt?
SIEMxFUNNY
Geplaatst: 02-09-09 20:38
BlackDancer schreef:
Whaha die ben ik ook aan het maken Hij is mooi man! waarmee heb je em gemaakt?
Ja ik zag het 'gewoon' met potlood.
Wimpers, tja. Ik heb de foto nog eens bekeken en ik zag ze niet zitten Ik denk wel dat ik ze nog eventjes ga toevoegen. Bedankt!
Anoniem
Geplaatst: 02-09-09 21:08
Wat gaaf zeg, twee mensen die m'n mooie pony tekenen Ik vind beide tekeningen heel gaaf! Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik hem meer herken in de tekening van BlackDancer, maar dat komt ook omdat hij echt typisch als zichzelf op die foto staat. Zo'n houding die je uit duizenden herkent, al was zijn voorpluk helas wel veel minder vol Je tekent hem ook heel "zacht" en dat past perfect bij zijn karakter. De foto die SIEMxFUNNY gebruikt is veel minder mijn pony (de uitstraling die hij op die foto heeft zag je eigenlijk nooit), maar die foto leek mij geschikter om na te tekenen vandaar dat ik die ook geplaatst heb Je tekent hem ook in een heel andere stijl, leuk om dat verschil te zien. Enige wat me opvalt is dat zijn neus wat smal lijkt in verhouding tot de rest van het hoofd, maar ook dit vind ik heel knap gemaakt Beide tekeningen hebben andere hele mooie dingen Ik wil jullie allebei in elk geval heel erg bedanken, ik vind het heel leuk om hem zo getekend te zien!!
Jammer dat je hem niet herkend. Je geeft het zelf ook al wel aan waarom. Dat is zo vervelend, een foto kan zoveel vertekenen. Het was een mooi koppi om te tekenen
Het is niet dat ik hem niet herken hoor Het is hem echt wel, maar de uitstraling is inderdad niet helemaal hem, en dat komt door de foto Wel erg leuk om te zien hoe je tekent en ik hoop dat je fijn hebt kunnen oefenen/tekenen met hem
BlackDancer
Geplaatst: 02-09-09 21:58
oja nog even een vraagje Op welk formaat is de jouwe SIEMxFUNNY?
Miss_DJS
Geplaatst: 02-09-09 22:11
Als iemand nog wat oefenmateriaal wilt . Heb ze in groter formaat.