Pagina 81:
_Karlijn_: Ik vind dat je de techniek heel goed in de vingers hebt, het doorzichtige glas vind ik heel mooi neergezet. Ondanks dat ik ze zelf niet in m'n kamer zou willen hangen (ik houd niet zo van tekeningen van auto's), denk ik dat ze toch 50 euro wel waard zijn.
Horseydude: Leuke, kenmerkende stijl weer. Duidelijk jouw hand, leuke details ook. Ik denk zo'n 15 -20 euro.
Assepoester: Heel erg mooi! Mooie blik en aparte positie. Zo'n 60 euro moet hij wel waard zijn.
Blackdancer: Lekker bezig. Ik zou alleen graag wat meer contrast willen zien, dat kan je met grafiet zo heerlijk uitwerken. Ook zou je er meer details in kunnen verwerken. Voor nu 15 euro voor beide.
Shattered: Leuk werkje. Het hoofd is meer gedetailleerd dan de rest van de tekening. Jammer. Ik vind het heel knap wat je kan, maar ik kan dit niet taxeren.
_Karlijn_: Zelfde commentaar als eerder. Alleen is de Snoek wel scheef geworden en zit de Eend (?) ook niet heel lekker in mekaar. Kwa techniek wel super! Zo'n 35 euro.
Horseydude: Mooie werkjes. De Jan-van-Genten vind ik gaaf. 30 euro.
Casperzot: Ik mis het contrast en detail. Lekker door blijven oefenen, ik vind ze nog geen geld waard. Sorry.
Pagina 82:
Janique: Heel mooi, heerlijk gedetailleerd. Het enige wat me opvalt, is dat de neus wat apart aandoet. Het oog en het voorhoofd vind ik echt prachtig. 100 euro.
Ietjelover: Lekker door blijven oefenen. Ik zou er nog niks voor geven.
LeonieL: Mooi kleurgebruik. Hij doet wel heel licht aan, komt dit door de foto of is hij zo licht? Hij is lekker knuffelig neergezet. Ik vind het jammer dat het (voor ons) linker oog zo laag zit. Doet afbreuk aan een verder mooie tekening. 15 euro.
De rijpony en de merrie met veulen vind ik leuk kwa kleurgebruik, vooral het veulen springt eruit. Probeer op de verhoudingen te letten. 20 euro.
LoveAngela: Daar is Lodewijk weer

Inney: Ik vind het moeilijk te taxeren... Ik ben bekend met de geschiedenis, ik vind de uitvoering leuk, alleen ik zou graag meer detail zien. Ik wil er niks voor geven.
_Bitje_: Nogmaals een Lodewijk

Horseydude: Moeilijk. Leuk beest, leuke uitvoering. Maar ik denk niet dat het iets waard is.
Pagina 83:
Horseydude: Zelfde commentaar als boven.
Edit: Ik vergeet de tekening erbij te zetten

Versace. Pastelpotlood op zwart fotokarton. A4 formaat, ongeveer 6 uur werk.