).SIEMxFUNNY Leukerd ook, lijkt net een tattoo zo, waarschijnlijk door de manier van fotograferen of scannen.
Digitaal frobelwerkje met Gimp en een referentieplaatje. Nog steeds volledig inspiratieloos...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
).
handig zo'n hulp erbij :p

En boeken lezen is ook erg belangrijk

):
Interessante pose en goed gelukt, ik herkende ze direct.

maar het koppie is wat te kort om doeltreffend te zijn denk ik. 
herkenbaar ook 
en dan het lichte gewas voorin. Mooi 

Was erg gezellig

Dit schetsblok heeft ook nog maar 3 blaadjes over ofzo... Mijn bureau is nog steeds een bende, maar heb wel al mijn paardenboeken hier op zolder in een stellingkast gezet 

is nog best lastig om de mond en kaak goed te krijgen als je die niet ziet 

".
En ondertussen, elke keer als ze zag dat ik keek wel haar 'O, ben ik niet snoezig' koppie trekken.
heerlijke omschrijvingen geef je, en dan zulke toepasselijke beelden erbij. Die van gisteren is goed! Ik zou het op een rennen zetten, inderdaad 'alsof de duvel...'

Met rijden staan ze er altijd vol op, en ze heeft lange flaporen 

)
) maar nog even het gehouden bij aanvraagtopic plaatjes 
)

En nog echt waar gebeurd, er waren getuigen bij en we hebben het allemaal maar amper droog gehouden. Was dan ook wel zo ontzettend bizar...
Was naar de boekenbeurs in Utrecht, heb daar oliepastelkrijtjes op de kop getikt, eens uitproberen wat dat dan weer is
Verder weinig interessante boeken, dus ben door gereisd naar Amsterdam om daar de Waterstones eens uitgebreid te gaan bekijken
En met een vriend naar de bios gegaan.

.
Gezien het gehalte aan posters tegenwoordig in dit topic

heb wel een beeld bij d´r nu

maar toen vond ik dit plaatje en leek me wel leukere uitdaging. Lukt me alleen nog niet zoals ik zou willen, maar ach 
Ik vind ook dat paard met die spetters het leukst. Dat geeft zo'n gaaf effect, en ook met die achtergrond er zo bij.
Maar die is zwart. Hij staat wel beetje overkruist met zijn achterbeentje, en hij heeft zielig staartje hoor
Koppie is idd geweldig.
) en natuurlijk paardrijden, weer te weinig tijd over om hem ook in te kleuren. 

dat snoetje is heerlijk!
vind dat zo'n leuke stad... Mocht je lekker willen eten, restaurant Little Korea in Chinatown is favoriet bij ons!

)
een extra creatieve noot erbij