Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dankjewel, vind ik zeker een faire prijs

20x30cm acrylverf

Voor de werkje: 50,-

)
)
Bij mn ouders thuis zou het leuk staan tussen alle roodbruin houtkleurige meubels.
Qua techniek vind ik je andere werk beter. De 'haren' staan heel strak alsof hij tegen de wind in staat. Ik vind het daardoor iets te onrustig ogen. De overgang van de oren had wat meer contract mogen hebben zodat het hoofd wat meer vorm zou krijgen. Al met al wel een leuk schilderij om thuis te hebben hangen. 45,- zou ik er persoonlijk nog wel voor geven.
maar toch een kijkje laten waard

voor nu niet meer dan 10 euro
. Dus de verhoudingen kloppen in principe wel.
. Hoewel ik in het lichaam wel details van haar mis, kan ik niet zeggen dat het afbreuk doet of zo. Ik denk dat wanneer iemand je vraagt een muurschildering te maken, je prima om en nabij de 100 - 150 euro kunt vragen.
.
. Anatomisch lijkt het dier niet correct te zijn en ik mis veel detail en ook dieptewerking.
. Het simplistische, maar toch de ziel erin krijgen... Wauw. 250 euro. En voor de ree geldt hetzelfde taxatie, hoewel ik het paard dus aansprekender vind.
. De verhoudingen heb je al lekker te pakken, probeer of je nu meer met contrasten kunt gaan werken. Vooral grafiet leent zich daar heel mooi voor. Maak de donkere delen ook echt dónker, zo kun je veel meer detail in je tekening kwijt
. Ik ben je huidige topic aan het volgen, dat paard gaat lekker.
. Volgens mij heb ik de pony voorbij zien komen in het aanvraagtopic...? Ik vind de neus heel mooi gelukt, daarentegen vind ik de manen en de voorpluk minder mooi, dat doet een beetje afbreuk. 25 euro.
.