Ik ben ook wel met 1 begonnen Opgebouwd met enkel streepjes om war meer haar structuur te krijgen het kost tijd maar het resultaat is tot nu toe wel leuk
Leuk dat je er weer bent seven. 4 uur, dat vind ik nog enorm snel! Ik kan nog niet eens in 4 uur m'n schets naar m'n zin maken. Vandaag weer een stuk verder met de poes. Het viel me enorm tegen.. Vind hem nog ook minder mooi, de kleuren mengen teveel om ze mooi fel te houden. Heb gelukkig nog wel vertrouwen.
Ziet er wel heel goed uit, knap hoe he de vacht zo zacht hebt gehouden
Ja, ik teken blijkbaar snel hoor ik heel vaak. Dit is A5 formaat
zwanepol
Geplaatst: 01-08-16 16:05
Jeetje seven, je bent zelf sneller dan dat ik kan reageren
Ik was bezig met een reactie maar kreeg bezoek, wilde ik verder gaan met mijn reactie, was hij al af!
Zowel de hond als de kat vind ik top hoor dames!
Ik ga eerst maar braaf "mijn" challenge afmaken van 1 paard per dag (ik heb nog behoorlijk wat in te halen), voordat ik aan andere dieren ga beginnen. (maar ik popel wel om wat anders te gaan doen
Bedankt Ben nog aan het ontdekken want vind het nu zo streperig
Uska
Geplaatst: 07-08-16 17:28
Calanthe: Dankjewel voor je feedback! Over die tekening heb ik zo'n 7/8 uur gedaan, maar heb 't eigenlijk niet echt precies bijgehouden Fijne kleuren zitten er in jouw tekening! Vind jouw toets ook erg mooi, niet te smooth en niet te hard
Seven: Hij is mooi geworden Seven! Het oog is erg sprekend. Wel kijk ik wat raar aan tegen de onderlip, maar wellicht was dit op de voorbeeldfoto ook zo. De highlights zou je hier en daar nog wat sterker kunnen accentueren, die vallen nu wat weg.
Marrie_L: Week 25: lekker zacht werkje! De verhoudingen kloppen hier en daar nog niet helemaal, maar de lichtval vind ik dan juist wel weer erg netjes en kloppend gedaan Week 27: Wat leuk, kalligrafie Fijne kleurencombi Donkerblauw i.p.v. zwart was trouwens ook leuk geweest, zomaar een ideetje hoor
Sanneb: In één woord: wauw Heerlijke schets zeg, die ogen spreken nu al! Wel lijkt het ene oog wat groter dan de andere.
Zwanepol: Sterke set! Mooi gespeeld met 't licht En zie ik daar nou een Fjord?
Seven: Lekker werkje: mooie kleuren, fijne structuur, sprekende ogen Wel lijken de ogen wat te ver uit elkaar te zitten en de snorharen zijn wat te hard/donker in verhouding met de rest.
Sanneb: Vind hem juist erg fijn van kleur Het linkeroog vind ik echt prachtig! Het rechteroog lijkt nog steeds wat te groot. Wel een erg fijn lichtspel in de ogen en de reflectie staat er goed op!
Seven: Nummer 1: Wederom erg fijne kleuren en een sprekend oog! De verhoudingen vind ik netjes en de nek is erg mooi, maar de neus lijkt wel een tikje groot. Nummer 2: Deze vind ik echt prachtig De maantop lijkt alleen niet helemaal goed over te lopen in de nek, maar dat was wellicht op de voorbeeldfoto ook zo. (te) streperig vind ik hem trouwens niet, doordat je met de vorm meegaat vind ik het juist mooi
Mijn week 31, wederom graphitint op A5
Seven
Geplaatst: 07-08-16 19:10
Bedankt uska voor je feedback Ben het met je punten eens
Mooi wat je hebt gemaakt warm maar toch ijzig door het blauw
Bedankt Uska, het klopt wat je zegt. Lastige is dat het hoofd een beetje schuin staat. Ik hoop dat met verdere uitwerking dat nog goed komt. Interessante tekening. Ik heb er een hele poos naar gekeken, Rots? Water? Sneeuw? Waterval of gat. Leuk.
zwanepol
Geplaatst: 07-08-16 21:12
Thanks Uska (en ja, je hebt het goed gezien )
Jou werk vind ik sprookjesachtig (ik mis alleen een klein elfje)
Hierbij mijn week 30, ik loop nog steeds achter waar ik wel van baal....
De tekening rechts onder heeft als referentie een foto van Berber Maarsingh fotografie, ook hier op bokt
Uska
Geplaatst: 07-08-16 22:10
Bedankt voor jullie leuke feedback @ sanneb: misschien helpt het als je je schilderij en het voorbeeld op de kop, schuin, naar links/rechts of in spiegelbeeld houdt? Dat kijkt vaak net iets anders @ zwanepol: onderin vliegen 2 draken, telt dat ook? 't is nagemaakt van een scène uit how to train your dragon 2 Leuke set weer, met die appaloosa's er tussen! Erg interessante poses linksonder vind ik erg mooi van uitwerking de neus lijkt wel iets te klein. Rechtsonder heeft echt een superlief koppie!
zwanepol
Geplaatst: 08-08-16 12:01
[quote="Uska"] @ zwanepol: onderin vliegen 2 draken, telt dat ook? 't is nagemaakt van een scène uit how to train your dragon 2 quote]