Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lalidan schreef:Ah, top! Vraagt wel om een foto![]()
Ik heb vandaag nieuw garen binnen gekregen, dus ik ga gewoon maar verder met de volgende trui. Luisterboek moet toch eens afgeluisterd worden, nietwaar?![]()
(Drops air mix in marine blauw)
ik ben super trots haha.
Lalidan schreef:Zonder patroon?toch jammer, anders had ik het patroon willen hebben
netjes hoor
Ben jij met de kraag begonnen?
de mouwen krijgen uiteinden in rib patroon en dan maak ik hem zo lang dat ik er een gat voor m’n duim in kan doen en als ik geen koude handen heb kan ik de mouw dubbel slaan.
maar heb eerlijk gezegd geen idee of een trui na het breien nog erg krimpt of niet
zonder gekheid, in principe niet. En maar als jij hem uitschrijft, wil ik je eerste proefkonijn zijn om hem uit te proberen, oké?
@lalidan, ik zal mijn best doen!
gewoon aantrekken die trui, niet zeuren
Alleen als je je vraag beantwoord wilt hebben, dan zou een proeflapje het antwoord zijn. Breien en er later achter komen dat iets niet past is altijd goed voor familie/vrienden die het te grote/te kleine breiwerk dan krijgen.
maar dat is gevoelsmatig.

Lalidan schreef:Grappig, als hij zo ligt lijkt de raglan op een vreemde plek te zitten, als je hem aantrekt is er niks vreemd meer aan te zien. Goed bezig! Blijf vooral bijhouden wat je doet
Lalidan schreef:Ik vraag me wel af wat er gebeurt als je de rits er in zit. Hopelijk trekt het dan niet te veel naar voren.