Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Maar op de paspop (die ik overigens wel levensecht vind
) vind ik hem super!!!!! Het staat je errug goed!
. Al dat werk voor niets....
1e foto is gemaakt toen het al begon te schemeren en als hij zo ligt, zit er echt geen model in
Enne, dank je! Paspop is echt ideaal, die staat niet stil, dus dan weet je ook meteen of het draagbaar is

Plus dat we daar eerst voor moeten shoppen.
.
. Maar ik vond het model zo leuk... Hou het maar bij "vertrouwde" patronen ipv experimenteren met een nieuw model.
!)
Heb hem vandaag gedragen, hij zit ook echt heel lekker!
. Het scheelt wel dat jij hem van katoen gaat breien! Dat is minder warm om mee te breien dan (zuivere) wol
. En deze is ook niet zo 1-2-3 af met die verschillende kabels. Zeker de moeite waard!!! Heb je al materiaal voor je nieuwe project?
Wilde van het weekeind nog kijken wat ik heb liggen hier en wat ik daarvan wil maken, maar dat is er nit meer helemaal van gekomen
Maartje_M schreef:Heb al iets leuks gezien in de nieuwe collectie: http://www.garnstudio.com/lang/nl/visop ... =2&lang=nl
Weet alleen nog niet wat ik nu wil maken, heb nog geen zin om aan een trui te beginnen

. Die leuke poncho wel maar ik heb geen garen voor naalden 9
. Van de andere kant: als ik het originele garen zou kopen, ben ik 24 euro kwijt. Alleen die rottige verzendkosten altijd..... 
Welk vest is dat?
. Alles bij elkaar heeft de kater zo'n 1200
gekost en de nieuwe auto is ook financieel flink tegen gevallen... Verjaardag is ook al voorzien dus daar valt ook niets te regelen
. Ach, ik heb nog genoeg wol liggen hoor om me voorlopig niet te vervelen! Voor dat vest heb ik wel mooie wol liggen; uit dezelfde categorie als de Karisma heb ik nog een hele mooie kleur poederroze liggen die ik daarvoor kan gebruiken!!!
. Anders geef je maar een gil en dan slepen we je wel door het patroon heen

Maar aangezien ik nog wel heel veel ander spul heb, zal het wel eerst iets anders worden. Wil heel graag nog iets maken met die Egyptische katoen, dus dat wordt het volgende project.
. Maar ja, het patroon staat er nog niet eens op...
. Nooit meer een leaseauto voor mij!!!!!!
. Zou die combi van katoen met bamboe niet iets zijn voor je? Die wil ik graag ook nog een keer uitproberen
En nee, ik ga niet kijken. Heb een lade vol liggen, dat moet echt eerst op